Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg en bøtte kreatin npå anbefalning fra legen, men jeg klarer virkelig ikke å finne noen fornuftig måte å ta det på? det løser seg jo ikke i vann, og det vokser jo i kjeften hvis man bare spiser det rett fra skjea :p noen som har noe tips? kan det blandes i yoghut for eksempel?

Fortsetter under...

Skrevet

Tipper 99% av de som bruker kreatin blander en scoop i litt vann og får det i seg selv om det ikke er løst opp. Bare å ha litt bevegelse i vannet så er det null problem å få det i seg :)

Annonse

Skrevet

Pleier å blande det med litt varmt vann og saft. Da løser det seg helt opp, og du kan evt ha oppi litt kaldt vann etterpå, men ikke så mye at det felles ut:)

Skrevet

tusen takk for svar! Kommer til å prøve meg litt frem tror jeg, spesiellt med varmtvann og yoghurt :) Det virker jo ikke som det smaker noe særlig, men i vann føltes det litt som å drikke sand, og fra skjea ble det veldig ekkelt når det liksom smuldret i munnen o_O Konsistensen som ble problemet for meg rett og slett ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...