Gå til innhold

Hva spiser dere fitness jenter da?


0000000

Anbefalte innlegg

Gjest QueenWinther

Jeg vet ikke hva andre definerer coach/PT som - men for meg er en PT en trener du har på et senter, som instruerer deg i timer dere har sammen. En coach følger mer opp med treningsprogrammer/kosthold og underviser innen noe mer spesifik, som mot konkurranser osv. Kan hende jeg er helt ute å kjøre der?

Tror det er viktig å finne en man har kjemi med, som man kan snakke med, spørre om ting, og høre stemmen i hodet til når du trenger motivasjon på trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hey :)

Dere som skriver at dere bruker coach, er dette en PT eller??

I så fall, hvordan finne en coach som passer en?

Mine "coacher" er rett og slett folk innen samme sport og miljø som har mer erfaring enn meg og som jeg vet har oppnådd resultater gjennom flere år med testing, søking etter informasjon og sakte men sikkert funnet en vei som passer dem, og som (minst like viktig) har evnen til å si at "du kan prøve alternativ A ei stund, se om det virker, hvis ikke prøv alternativ B" og på den måten være ydmyk i at ikke alt fungerer for alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser etter biorytme! Gikk lenge på kostholds plan oppsatt av en coach (som har mye bra omtale) men jeg fikk fortsatt ikke noe særlig fremgang ift fettprosenten min, men etter jeg begynte å spise etter biorytme igjen så har jeg fått gode resultater :) Er litt forskjellig hva folk mener om spise måten da, så kan se ut som det bare fungerer for noen.

Ellers så går det mye i magert kjøtt, sopp, grønnsaker, litt frukt, mager kesam med fun light saft, fullkorns ris, fullkorns pasta, spelt lomper, fisk, fugl, egg/eggehviter og havregryn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...