Gå til innhold

vektskiver&manualer/olympisk vektstang ønskes kjøpt i Mo i Rana.

Krsitoffer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan være aktuelt, må isåfall forhøre meg om jeg får noen til å kjøre det, eventuelt hva det blir å koste som stykkgods.

Kan utbrodere litt hva jeg er ute etter. Skal bygge hjemmegym, trenger i første omgang ihvertfall 200kg i vektskiver og olympisk stang som første prioritet, etter det hadde det vært fint med noen manualer og en haug 5kg skiver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ser jeg ender på 6000,- inkl. hjemmelevering fra xxl om jeg senker på kravene og går for ø25mm stang&skiver, samt. alle de tyngste skivene blir 15 kilos.

Får se om det ikke blir på neste lønning, optimale hadde dog vært om noen hadde noen gammelt, slitt og billig i nærheten etter oly-spesifikasjoner :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ser jeg ender på 6000,- inkl. hjemmelevering fra xxl om jeg senker på kravene og går for ø25mm stang&skiver, samt. alle de tyngste skivene blir 15 kilos.

Får se om det ikke blir på neste lønning, optimale hadde dog vært om noen hadde noen gammelt, slitt og billig i nærheten etter oly-spesifikasjoner :D

Ville ikke kjøpt 25mm om jeg var deg. Det er ok på lave vekter, men når du har planer om å ha opp til 200 kg, tror jeg ikke stanga tåler det, og det blir ikke bra å løfte med. Sjekk heller ut sportsmaster.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...