Krsitoffer Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Det meste er av interesse, bare ta kontakt på pm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steffen! Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 er bodø for langt unna? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krsitoffer Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2014 Kan være aktuelt, må isåfall forhøre meg om jeg får noen til å kjøre det, eventuelt hva det blir å koste som stykkgods. Kan utbrodere litt hva jeg er ute etter. Skal bygge hjemmegym, trenger i første omgang ihvertfall 200kg i vektskiver og olympisk stang som første prioritet, etter det hadde det vært fint med noen manualer og en haug 5kg skiver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krsitoffer Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2014 Hmm, ser jeg ender på 6000,- inkl. hjemmelevering fra xxl om jeg senker på kravene og går for ø25mm stang&skiver, samt. alle de tyngste skivene blir 15 kilos. Får se om det ikke blir på neste lønning, optimale hadde dog vært om noen hadde noen gammelt, slitt og billig i nærheten etter oly-spesifikasjoner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kila Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Hørt etter om Stamina ska bytt ut nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sørensen Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Hmm, ser jeg ender på 6000,- inkl. hjemmelevering fra xxl om jeg senker på kravene og går for ø25mm stang&skiver, samt. alle de tyngste skivene blir 15 kilos. Får se om det ikke blir på neste lønning, optimale hadde dog vært om noen hadde noen gammelt, slitt og billig i nærheten etter oly-spesifikasjoner Ville ikke kjøpt 25mm om jeg var deg. Det er ok på lave vekter, men når du har planer om å ha opp til 200 kg, tror jeg ikke stanga tåler det, og det blir ikke bra å løfte med. Sjekk heller ut sportsmaster.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.