Gå til innhold

Hvilken online coach burde jeg velge?


Engla

Anbefalte innlegg

I det siste har motivasjonen min for trening vært ekstremt dårlig, men nå har jeg bestemt meg for å begynne for fullt. Jeg vil ha resultater, og jeg er så utrolig klar for en høst med masse energi. Jeg er en nybegynner, og jeg trenger masse erfaring fra mennesker som virkelig vet hva de snakker om. Siden jeg bor på "bygda" (ja, vi har treningssenter) og ikke har noen gode PT'er her i området vil jeg prøve meg på online coaching.

Jeg er 160 cm og veier ca 50 kg så noen form for diett eller lignende vil være uaktuelt. Jeg er ikke interessert i å satse på konkurranser. Jeg vil ha et sunt kosthold jeg kan leve med som kan gi gode resultater sammen med trening. Jeg er jo tynn og eier ingen muskler. Jeg vil ha en fit fysikk (som alle så fint sier), ved hjelp av et sunt og normalt kosthold, og et godt treningsprogram. Og da må jeg selvfølgelig ha oppfølging, for jeg har jo ikke peiling på det.

Jeg har gjort litt research, og lest mye bra om blant annet Gunnar Strand Jacobsen og Fast Form. Så spørsmålet mitt er, har noen av dere erfaring med disse? Hva/hvem kan dere anbefale? Setter utrolig stor pris på alle svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av disse to alternativene, ville jeg_helt_ klart gått for gutta i FastForm. Skikkelige kjernekarer med både det faglige, og det mellommenneskelige solid på plass. Herr Jacobsen har jeg ingen personlig kjennskap til, men jeg antar at han kommer antakeligvis til å slite med å jobbe stort fremover , da han nylig ble dømt i Gilde-saken.

Ellers er det mange veldig flinke personer her på forumet som kan både trening og diett :) gi tråden noen dager, så kommer de garanter til å gi lyd fra seg.

Ellers er det jo flere tråder som denne allerede på forumet, har du vurdert å se igjennom de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå hatt 8 ukers oppfølging med Svein Erik Gjøsund fra Fastform ( som nå har slått seg sammen med webcoaching.no ) og kan anbefale ham på det varmeste! Jeg har aldri hatt så stor fremgang på så kort tid før, så han vet virkelig hva han driver med og har hjulpet meg utrolig godt på min vei mot å bli sterkere, som er mitt mål! Han svarer alltid kjapt og utfyllende på mail når jeg har spørsmål om alt jeg lurer på og det er utrolig motiverende å ha noen som forteller deg hva du skal gjøre og som pusher deg til å gjøre det enda litt bedre, selv om det "bare" er over nett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå hatt 8 ukers oppfølging med Svein Erik Gjøsund fra Fastform ( som nå har slått seg sammen med webcoaching.no ) og kan anbefale ham på det varmeste! Jeg har aldri hatt så stor fremgang på så kort tid før, så han vet virkelig hva han driver med og har hjulpet meg utrolig godt på min vei mot å bli sterkere, som er mitt mål! Han svarer alltid kjapt og utfyllende på mail når jeg har spørsmål om alt jeg lurer på og det er utrolig motiverende å ha noen som forteller deg hva du skal gjøre og som pusher deg til å gjøre det enda litt bedre, selv om det "bare" er over nett. :)

Svein Erik Gjøsund fra Webcoaching (tidligere Fast Form). Uten tvil. Det er litt mye banning i treningsspillelistene han lager, men bortsett fra det sørger han for resultater - og det samtidig som han er omtenksom og raus.

Støttes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...