Gå til innhold

Hvilken online coach burde jeg velge?


Engla

Anbefalte innlegg

I det siste har motivasjonen min for trening vært ekstremt dårlig, men nå har jeg bestemt meg for å begynne for fullt. Jeg vil ha resultater, og jeg er så utrolig klar for en høst med masse energi. Jeg er en nybegynner, og jeg trenger masse erfaring fra mennesker som virkelig vet hva de snakker om. Siden jeg bor på "bygda" (ja, vi har treningssenter) og ikke har noen gode PT'er her i området vil jeg prøve meg på online coaching.

Jeg er 160 cm og veier ca 50 kg så noen form for diett eller lignende vil være uaktuelt. Jeg er ikke interessert i å satse på konkurranser. Jeg vil ha et sunt kosthold jeg kan leve med som kan gi gode resultater sammen med trening. Jeg er jo tynn og eier ingen muskler. Jeg vil ha en fit fysikk (som alle så fint sier), ved hjelp av et sunt og normalt kosthold, og et godt treningsprogram. Og da må jeg selvfølgelig ha oppfølging, for jeg har jo ikke peiling på det.

Jeg har gjort litt research, og lest mye bra om blant annet Gunnar Strand Jacobsen og Fast Form. Så spørsmålet mitt er, har noen av dere erfaring med disse? Hva/hvem kan dere anbefale? Setter utrolig stor pris på alle svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av disse to alternativene, ville jeg_helt_ klart gått for gutta i FastForm. Skikkelige kjernekarer med både det faglige, og det mellommenneskelige solid på plass. Herr Jacobsen har jeg ingen personlig kjennskap til, men jeg antar at han kommer antakeligvis til å slite med å jobbe stort fremover , da han nylig ble dømt i Gilde-saken.

Ellers er det mange veldig flinke personer her på forumet som kan både trening og diett :) gi tråden noen dager, så kommer de garanter til å gi lyd fra seg.

Ellers er det jo flere tråder som denne allerede på forumet, har du vurdert å se igjennom de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider