Gå til innhold

Hvor mange har "vunnet" plass- Sterke Jenter


Aequitas

Anbefalte innlegg

Meldte meg på en konkurranse for liten siden om å få plass i ei testgruppe for Sterke Jenter. Jeg vinner aldri noen ting, så jeg er med på det meste, haha.

Men denne gangen fikk jeg mail om at jeg hadde vunnet en plass.

De skulle vitterlige velge ut 30 stykker, og hadde etter sigende fått inn over 500 søknader.

Når mailen kommer om at man har vunnet får man velge hva slags gruppe man vil delta i.

Gruppe 1: Gratis 8- ukers program, oppfølging halvveis, ikke personlig tilpasset.

Gruppe 2: 12- ukers program, oppfølging hver uke, 990 kr

Gruppe 3: 12-ukers program ++ 1490 kr

Noen som har hørt om dem før i det hele tatt? Kjenner at jeg ikke kommer til å bli med på noe som helst derfra nå, siden dette føles som shitty business, uten at jeg helt klarer å sette fingeren på det. Antageligvis er det summene, og det at jeg ikke har hørt om dem før..

http://www.sterkejenter.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skeptisk når all infoen om de som står bak er:

"Teamet i Sterke Jenter består per i dag av 2 personlige trenere / kostholdsveiledere, Nina 40 år og Hanne 32 år. Til sammen har vi 23 års erfaring som veiledere innen trening og kosthold.

Nina har drevet egne treningssentre for styrketrening og vektreduksjon og Hanne har jobbet hos SATS og Elixia."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på dette selv mens konkurransen pågikk. Fant, i likhet med Eirich her, null informasjon om hvem som står bak, hvilke type erfaring de har, referanser fra tidligere kunder/resultat. I den grad slike aktører faktisk har gode resultater, er akkrediterte og/eller hwr utdanning på feltet er de da ikke akkurat tilbakeholden med å dele dette. Det er jo nettopp slike ting som skal bygge opp under og vise at de har kunnskap og kompetanse på områder og samtidig differensiere dem fra tusenvis av andre aktører isamme bransje. Det at de ikke skriver noe om dette på hjemmesiden er således et stort varselstegn for min del...

I tillegg mister jeg både respekt for og tillit til aktører som balanserer på en tynn, tynn linje hva gjelder lovlig markedsføring. Her er det tydelig at de i konkurransen fremstiller premien som noe mye ner enn det den faktisk er. De lokker en med en premie som ikke er reell og utelukkende er for å få folk litt interessert og heller kjøpe en total pakke. Shady business som det inderminerer hele konseptet for min del

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også "trekt" ut og valgte ¨prøve gratis programmet. Fikk mail tilbake om at jeg var oppmeldt i den gruppen. Det sto jo at vi skulle fylle ut opplysninger og få tilsendt programmet ganske snart, siden de ville ha oppstart uken etter. Når jeg sendte mail og etterlyste programmet forrige fredag fikk jeg til svar at programmet ble utsendt senere i uken.

Var skeptisk på forhånd når det ikke var mulig å finne noe informasjon om trenerne annet enn fornavn. Hvis de var interessert i kunder burde de vel komme med litt mer informasjon tenker jeg.

De hadde også facebook side tidligere, den er nå slettet. Antageligvis noen som har stilt spm om opplegget der..

Så tror nok ikke vi hadde så veldig stor vinnerlykke likevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meldte min interesse jeg og, og ble trekt ut blant 500 stk. Måtte si ja til plassen innen helgen ellers mistet jeg plassen. Jeg shekket ikke mail og mistet i teorien plassen, men fikk en ny sjanse denne uka. Fikk tilsendt samme tilbud som deg. Meget mistenkelig alt det her. Reagerte på den amatørmessige hjemmesiden uten et bilde eller etternavn. Ikke engang i mailen svarer de med navn.

Har fått tilsendt spørreskjema nå, om adr, yrke, vitale opplysn, etc. Kjenner det lukter bad shit av alt og kommer ikke til å svare. Men har veldig lyst til å sende dem en mail med spmål om opplegge, hjemmesiden og dem selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har hørt om dem før i det hele tatt? Kjenner at jeg ikke kommer til å bli med på noe som helst derfra nå, siden dette føles som shitty business, uten at jeg helt klarer å sette fingeren på det. Antageligvis er det summene, og det at jeg ikke har hørt om dem før..

http://www.sterkejenter.com/

Sjekk hvor dere kommer om dere trykker på linken nå! ;)

De har tatt ned siden og erstattet den med en ny: Slanke jenter!

Men denne gangen inneholder siden enda mindre informasjon om opplegget og personene bak!

Full pott til dere som umiddelbart avslørte dette som shady business! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...