Gå til innhold

HJELP!


malicyrus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Langvarige problemer med avføring og langvarige magesmerter betyr legebesøk, spesielt hvis du faktisk er bekymret for at du er syk. Gå til fastlegen, og hvis fastlegen ikke bryr seg, så bytter du fastlege.

Har snakka med henne om dette, føler ikke noen leger tar meg på alvor for å være ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått med de smertene og plagene så lenge at nå er det nok for sent uansett.. :(

Ja, det er for sent, bare å ta med deg bak låven og avslutte alt.

#ironi

Har snakka med henne om dette, føler ikke noen leger tar meg på alvor for å være ærlig.

Bytt fastlege, som folk nevner lenger opp i tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er for sent, bare å ta med deg bak låven og avslutte alt.

#ironi

Bytt fastlege, som folk nevner lenger opp i tråden :)

Tror du det løser noe? Har jo vært på legevakt med dette før også, og har alt bytta lege til hun jeg har nå. Hun er veldig god på andre måter, hun mener det er noe jeg kan fikse opp i selv. Har tatt en haug med blodprøver etc.. men jeg har jo ME og dette kan by på ektremt mye rare symptomer i perioder. Men er uansett slitsomt, så tror jeg skal kjøpe noe sånn parafingreier på apoteket.. er utholdelig ! Føles som jeg har stein i magen :p

GOD HELG =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du det løser noe? Har jo vært på legevakt med dette før også, og har alt bytta lege til hun jeg har nå. Hun er veldig god på andre måter, hun mener det er noe jeg kan fikse opp i selv. Har tatt en haug med blodprøver etc.. men jeg har jo ME og dette kan by på ektremt mye rare symptomer i perioder.

Der har du svaret ditt. ME kan føre til hard mage og løs mage, gjerne periodevis.Ville ha hørt på legene om du har flere like vurderinger fra ulike leger - de fleste vet hva de snakker om :)

Du har prøvd utrolig mye i løpet av kort tid (eller dårlig formulert/tolket førstepost?). Mye av det du har prøvd, blant annet krever flere avføringspiller bruk over litt tid for å få effekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...