Gå til innhold

Noen som har erfaringer og anbefalinger av peanøttmel?


Anbefalte innlegg

God torsdag til alle treningsglade mennesker :)

Jeg sitter og lager meg en god og lang handleliste på Iherb, og har fryktelig lyst til å prøve ut peanøttmel!

Noen som har prøvd dette før, og i så fall, kan anbefale noen bestemt type? :D

Og om dere har andre forslag til hva jeg bør handle inn, blir jeg veldig takknemlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg har også peanøttmel på bestillingslista mi. Siden desember har jeg sagt at i morgen skal jeg ta en runde på iherb, men det er såå tiltak. Ser for meg at peanøttmel hadde vært godt i bananpannekakene mine :D

Tiltak? Synes du? :p Her i gården er det julaften hver gang jeg skal inn å bestille noe nytt :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle som ennå ikke har kjøpt peanøttmel - gjør det!

Jeg har brukt det til å lage kaker (snickerskake!) og boller, har brukt det i proteinfluffs og til og med til middag; peanøtt-kokos-tunfisk! Og det smaker nydelig! :D Så anbefaler alle å bruke det :)

Oppskrifter? Har hatt melet stående i skapet i flere måneder, men enda ikke brukt det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppskrifter? Har hatt melet stående i skapet i flere måneder, men enda ikke brukt det..

Snickerskake:

20g peanøttmel

10g kakao

1 egg

1 stivpisket hvite

50g skyr

Bakepulver

Natreen og stevia

Totalt: 222Kcal

Selv brukte jeg kalorfri karamelldip som topping :thumbsup:

10g peanøtmel, 10g pofiber, 2 stivpiskede eggehviter, et tonn natreen (:p) = Proteinfluff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...