Gå til innhold

Anbefalte innlegg

God torsdag til alle treningsglade mennesker :)

Jeg sitter og lager meg en god og lang handleliste på Iherb, og har fryktelig lyst til å prøve ut peanøttmel!

Noen som har prøvd dette før, og i så fall, kan anbefale noen bestemt type? :D

Og om dere har andre forslag til hva jeg bør handle inn, blir jeg veldig takknemlig :)

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har det peanøttmelet, men har ikke testa det noe særlig enda. Men om du blander det med vann blir det på en måte magert peanøttsmør, og det er NAM spør du meg! Ellers har jeg prøvd Kristine Weber sine snickerskarameller, og de ble gode :D

• 2 uker senere...

Til alle som ennå ikke har kjøpt peanøttmel - gjør det!

Jeg har brukt det til å lage kaker (snickerskake!) og boller, har brukt det i proteinfluffs og til og med til middag; peanøtt-kokos-tunfisk! Og det smaker nydelig! :D Så anbefaler alle å bruke det :)

Annonse

Jeg har også peanøttmel på bestillingslista mi. Siden desember har jeg sagt at i morgen skal jeg ta en runde på iherb, men det er såå tiltak. Ser for meg at peanøttmel hadde vært godt i bananpannekakene mine :D

Tiltak? Synes du? :p Her i gården er det julaften hver gang jeg skal inn å bestille noe nytt :blush:

Til alle som ennå ikke har kjøpt peanøttmel - gjør det!

Jeg har brukt det til å lage kaker (snickerskake!) og boller, har brukt det i proteinfluffs og til og med til middag; peanøtt-kokos-tunfisk! Og det smaker nydelig! :D Så anbefaler alle å bruke det :)

Oppskrifter? Har hatt melet stående i skapet i flere måneder, men enda ikke brukt det..

Oppskrifter? Har hatt melet stående i skapet i flere måneder, men enda ikke brukt det..

Snickerskake:

20g peanøttmel

10g kakao

1 egg

1 stivpisket hvite

50g skyr

Bakepulver

Natreen og stevia

Totalt: 222Kcal

Selv brukte jeg kalorfri karamelldip som topping :thumbsup:

10g peanøtmel, 10g pofiber, 2 stivpiskede eggehviter, et tonn natreen (:p) = Proteinfluff :)

Hmmmmm... den må nok prøves :) Hvilken konsistens fikk kaken? Dvs, blir det som kake eller soufflé?

Jeg synes det ble en slags blanding! :) Men det vil jo variere veldig fra ovn til og ovn og steketid også ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...