Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Grunnet plassmangel selger jeg treningsklær som jeg har ikke brukt/brukt svært lite og er i god tilstand

- Röhnisch Lydia 7/8 Anti Shake tights Watermelon, str Small - 400kr

- Better Bodies shaped hotpant svart m/ rosa, str medium - 200kr -

- Röhnisch Doris Anti Shake tights svart med rosa/oransje detaljer, str Small - 300kr -> SOLGT!!!!!

- Better Bodies singlet svart, str Small - 200kr ->

- Casall kompresjons tights svart, str Small - 400kr

- Kari Traa Grønnvinge singlet rosa/oransje/grå, str xsmall - SOLGT!!!

Jeg legger ut mer for salg!

post-28876-14440984645515_thumb.jpg

Fortsetter under...

Sånn rundt rumpa og livet satt de greit på meg, men beinlengden på dem er altfor korte på meg. Jeg er 177 og har lange bein. Jeg vi si at de passer best til de som er nette og ikke raver så mye over bakken :)

Sånn rundt rumpa og livet satt de greit på meg, men beinlengden på dem er altfor korte på meg. Jeg er 177 og har lange bein. Jeg vi si at de passer best til de som er nette og ikke raver så mye over bakken :)

SÅ det du skriver er at om man bruker S normalt så vill S i disse tightsene passe bra? Er intr i en av de, ev begge. Men om de er små i størrelsen er jeg i tvil om de passer..

Annonse

SÅ det du skriver er at om man bruker S normalt så vill S i disse tightsene passe bra? Er intr i en av de, ev begge. Men om de er små i størrelsen er jeg i tvil om de passer..

Jeg mener det, hvis man ikke er så lang som meg :) Strekkes tøyer i lengden, blir det vel trangt i bredden....derfor syntes jeg de ikke satt bra på meg :p

Annonse

• 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Mer klær!

- Kari Traa T-skjorte 100kr (brukt pent noen få ganger) str xsmall

- 2xu tights, lilla detaljer 500kr (sjeldent brukt) str Small

- turkis tights med høyt liv fra Röhnisch, 400kr (sjeldent brukt) str Small

- Nike topp 100kr (pent brukt noen gå ganger) str xsmall

- blå og lilla bomullstopper med fet skrift 100kr pr stykk (pent brukt noen få ganger) str small

post-28876-14440987483989_thumb.jpg

post-28876-1444098748883_thumb.jpg

post-28876-14440987495943_thumb.jpg

post-28876-14440987500537_thumb.jpg

post-28876-14440987505207_thumb.jpg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...