Gå til innhold

Fotballspiller, trenger hjelp!


bronlund4

Anbefalte innlegg

Hei! Som nevnt i overskriften er jeg en fotballspiller, jeg er 16år og har nå vært skadet i venstre kne/hamstring i 9mnd.

Jeg er i en lang opptreningsfase og har fått noen øvelser rettet mot kneet, men jeg har fått beskjed av mine trenere om å bygge litt muskler ettersom jeg er en midtstopper som spiller på fysikk.

Derfor lurte jeg på om det var noen her inne som kunne hjelpe meg med øvelser, da gjelder det øvelser for alle kroppsdeler, men kanskje mest rettet mot mage/rygg! I tillegg lurte jeg på om det var noen spesiell form for kosttilskudd jeg burde ta i bruk?

Jeg har dessverre ikke tilgang til treningssenter, men jeg har allerede en multigym, yogamatte, fitnessball og manualuer (ikke mye vekt på dem da..)

Legger til ett bilde av multigymmen her:

post-34422-14440983686272_thumb.jpg

På forhånd takker jeg for all hjelp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...