Gå til innhold

jonas jacobsen

Medlemmer
  • Innholdsteller

    66
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Glemte - jeg føler også jeg har gått opp litt i fett-prosent og en del ned i muskelmasse som helt sikkert er ganske normalt
  2. jonas jacobsen

    k

    Hei, jeg har nå vert vekke fra trening ekstremt lenge. Hele 5 måneder! Det begynte i starten av sommeren da jeg fikk vite at jeg hadde kyssesyken. Jeg ble da frisk og klar for trening 10 uker senere. På andre fotballtrening kommer jeg i en duell og knekker foten. Jeg er nå 5 uker ute av opperasjonen og har 7 uker igjen til jeg kan bruke foten til fotball/evnt. tungle løft? Jeg kan begynne å gå vanlig uten krykker om 1 uke. Nå føler jeg at jeg kan begynne å trene uten å belaste foten så voldsomt. Noen tips til hvordan jeg kan komme igang og komme meg opp på topp igjen? Har trent 6 måneder
  3. Vet det ikke er vidundermiddel men det har heller ikke rare prisen så er vel god hjelp til prisen, Takk.
  4. Hei, jeg er på jakt etter en god og rimelig gainer. Jeg har sett på mutant sin til 600kr (6,8kg) og start nutritions til 400kr (5,5kg). Det er 1kg mer til 200kr mer, men så vet jeg jo ikke hvilken som er best og hva som smaker best osv... Noen som har erfaring eller noe å komme med med dette? Takk på forhånd
  5. Hei, jeg er 14 år og har trent styrke rundt 6 måneder på treningsstudio. Nå har jeg vurdert å begynne med kreatin. Har dere noe erfaring med det, med tanke på at jeg er 14 år. Vetikke om alder har noe å si. Takk på forhond
  6. Takk, vet du noe om jeg kan pushe meg selv til failure etter rundt 1 uke? eller om jeg må trene rolig lenge?
  7. Hei, jeg fikk kyssesyken i starten av sommeren og har ikke trent siden før det. Blodprøvene mine er nå fine igjen. Hvor lenge må jeg vente på å trene igjen? Jeg trene fotball og stryke trening så og si 6-7 ganger i uken.
  8. Jeg ønsker kun og spillle fotball og gå på de treningene som blir arrangert. Har ingen mål om å satse høyt på fotball.
  9. Kan det anbefales å legge på gainer? Mutant mass?
  10. Skal jeg bare spise sånn 1 egg mer på hvert måltid og litt mer kylling til middag og litt mer ris og egentkli litt mer av alt?
  11. Jeg vil opp i vekt/muskelmasse/volum. Jeg tenker å BULKE får å gå opp mye i muskellmasse så spise helt ripped får å skrape vekk fettet. Jeg trener styrke 3-4 ganger i uken og fotball 3-4 ganger i uken.
  12. Hei, jeg har satt opp kostholdet mitt + litt ekstra på en vanelig hverdag. Jeg er 14 år, veier 65kg og er 175cm høy. Trenger jeg mer/mindre av noe? Mvh Jonas
×
×
  • Opprett ny...