Irmhild Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Skal loggføre mat/trening med Myfitnesspal. Det finnes sikkert 1000 veier til målet... men jeg drister meg allikevel. Veier 64 kg, skal ned til 58 kg Mål for vektreduksjon : 0,25 pr uke Aktivitetsnivå : Lettere aktiv (jobber på lager, løfting/lemping, truckkjøring + en del kontorarbeid) Appen forteller meg da at jeg skal spise 1660 nettokalorier, fordelt på 50% karbohyderater (207g) 20% protein (83g) 30% fett (55g) Etter litt lesing rundtomkring ser jeg det ofte blir anbefalt ca 2g protein pr kg kroppsvekt. Men en vekt på 64 kg blir jo dette 128g. Er det da karbohyderatene eller fettet som skal justeres nedover, eller begge deler? Appen vil jo heller ikke regne ut hvor mye man forbrenner ved styrketrening, da det kanskje blir veldig inviduelt. Men hvor mye bør man øke de dagene man trener styrke? ca 200 kalorier? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
STRONG DAD Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 heidu. Altså det her kan jeg hjelpe deg med. Et øyeblikk bare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
STRONG DAD Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Altså du går her: Custom ikker Guided) Så fyller du ut her etter eget ønske: Så for å legge inn styrkeøkt går du hit Så her Og her Så ser du brente calorier her: FitFish 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
STRONG DAD Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 En annen mulighet for å få antall forbrukte kalorier inn er å koble til endomondo og logge øktene dine der. Den er dog på villspor med antall kalorier (typ 1000 kalorier for 1,5 time styrke) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmhild Skrevet 30. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2014 Tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ole Andreas Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Eller bruk Fitnessbloggen sin kalorikalkulator eller if it fits your macros kalkulatoren til å beregne ditt vedlikeholdsnivå som du bør spise hver dag. Den kan være litt off, men bare juster etter noen uker dersom du går opp for mye/lite. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Terje Haakonsen Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Jeg logger matinntaket i My Fitness Pal og logger aktivitet med Jawbone UP24. De snakker utmerket sammen, og Jawbone er lett å kalibrere riktig, så de resultatene du får opp handler om deg og ikke en statistisk amerikaner. Eller koreaner. Veldig fornøyd med resultatet, og det at den logger søvnkvalitet også gjør den til et utmerker verktøy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmhild Skrevet 30. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2014 Jeg har vurdert å kjøpe meg Jawbone eller Fitbit. Men er litt usikker på hvem jeg skal velge. Heller nok veldig mot Jawbone UP24. Men kunne egentlig tenkt meg noe som også målte puls og avstand. Men det er kanskje å være litt kravstor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.