Gå til innhold

Crocket ball istedetfor lacrosse


LifeGoesOn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

aldri kjent på en lacrosse ball og har lyst på en massasje ball. Har crocket baller, vil det fungere like bra som lacrosse ball? Eller blir den for hard?

Det kommer jo an på hva du er vant til/tåler. Jeg har massert med boccaball av jern. Funker noen steder, men ikke fullt så bra andre steder. Husk at du skal klare å massere og samtidig slappe av i muskulaturen du masserer. Lacrosseball er en del mykere enn crocketball, og en kan primært massere hele kroppen på den uten å være redd for å smadre i stykker skjelettet. (Føles i det minste slik når du legger deg litt feil på en jernkule :p). Du får forresten tak i lacrosseball på Ebay hvis det skulle være ønskelig! Jeg bestilte mine derfra og angrer ikke ett sekund. (Anbefales på det varmeste om du driver en del med massasje).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo an på hva du er vant til/tåler. Jeg har massert med boccaball av jern. Funker noen steder, men ikke fullt så bra andre steder. Husk at du skal klare å massere og samtidig slappe av i muskulaturen du masserer. Lacrosseball er en del mykere enn crocketball, og en kan primært massere hele kroppen på den uten å være redd for å smadre i stykker skjelettet. (Føles i det minste slik når du legger deg litt feil på en jernkule :p). Du får forresten tak i lacrosseball på Ebay hvis det skulle være ønskelig! Jeg bestilte mine derfra og angrer ikke ett sekund. (Anbefales på det varmeste om du driver en del med massasje).

Den der crocket ballen fungerte ok. Jeg legger meg ikke oppå ballen, når jeg kjører f.eks forside lår så tar jeg ballen mellom veggen og låret:) liker det best. Bestilte den fra g max nå som Andreas linket til. Orker ikke fra ebay, tar jo minst 2 uker før den kommer :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...