Gå til innhold

Sulten hele tiden


9fitness000

Anbefalte innlegg

Det høres ut som om du spiser like mye som når jeg skal på ekstrem diett og skal ned til 5% kroppsfett. I en periode, så trener jeg fatkisk mindre ettersom jeg spiser så lite. I tillegg så nevner du at du trener to ganger om dagen.

Det andre jeg merket, var veldig magre produkter. Viktig med fett og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å gå ned i fettprosent er langt utenfor menneskers natur og evolusjon - det blir som en manipulering. Gjør en det ikke rett (les: spis for lite/trene for mye) vil kroppen raskt finne utveier som å senke metabolske prosesser slik at du vil føle deg slapp, er i mindre spontanaktivitet, og igjen vil bruke mindre energi i hvile (hvorfor skal kroppen bruke energi når dne ikke får energi?), det gir ubalanser i hormonsystemet som innebærer at sultfølelsen øker eller aldri forsvinner(søtsug spesielt)

Blant annet.

Er mye i aktivitet ellers, går til/fra jobb/butikk osv. Men ser poenget med å øke kaloriene, jeg bare vet ikke hva som er nok, når jeg vil ned noen kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...