Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det høres ut som om du spiser like mye som når jeg skal på ekstrem diett og skal ned til 5% kroppsfett. I en periode, så trener jeg fatkisk mindre ettersom jeg spiser så lite. I tillegg så nevner du at du trener to ganger om dagen.

Det andre jeg merket, var veldig magre produkter. Viktig med fett og!

Fortsetter under...

Å gå ned i fettprosent er langt utenfor menneskers natur og evolusjon - det blir som en manipulering. Gjør en det ikke rett (les: spis for lite/trene for mye) vil kroppen raskt finne utveier som å senke metabolske prosesser slik at du vil føle deg slapp, er i mindre spontanaktivitet, og igjen vil bruke mindre energi i hvile (hvorfor skal kroppen bruke energi når dne ikke får energi?), det gir ubalanser i hormonsystemet som innebærer at sultfølelsen øker eller aldri forsvinner(søtsug spesielt)

Blant annet.

Er mye i aktivitet ellers, går til/fra jobb/butikk osv. Men ser poenget med å øke kaloriene, jeg bare vet ikke hva som er nok, når jeg vil ned noen kilo

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...