Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk beskjed av legen i dag om at dette var det han anbefalte. Han sa at hvis henvisning trengtes skulle han skrive en til meg.

Det er snakk om problemer i korsryggen (og litt oppover på høyre side). Legen kjente også litt på ryggen min, og da sa han noe om at en av ryggvirvlene stakk mer ut enn de andre.. Det var også veldig tydelig ømt der. Noen som vet om noen flinke manuellterapeuter rundt om i oslo området som kan dette her?

Eneste jeg fant var Artklinikken i Moss, men vet ikke helt om jeg gidder å dra helt ut dit.

Jeg har virkelig ikke peiling på dette her, så jeg trenger litt (veldig) hjelp her.

(Ska forsåvidt sies at jeg er småsær på hvem jeg lar plukke på kroppen min. Spessielt når det handler om my preciousness, ryggen, som jeg er så fint avhengi av<3)

Legger ved en illustrasjon (Ps skills) :

post-9700-14440981207478_thumb.jpg

1: Hvor smerten befinner seg ved aktivitet / tøying og etter aktivitet/ tøying.

2: Ca. der han syntes han kjente virvelgreia som stakk mer ut enn de andre.Kan ha vært litt høyere opp.. Har ikke fotografisk hukommelse, sorry.

Ole-Mats Moskvil ?

Fortsetter under...

Har hørt kun positive ting om ART Klinikken, men om du virkelig vil ha en dyktig må du reise et lite stykke. Manuellterapeut Sigurd Mikkelsen på Momentum Helse i Fredrikstad er en av de desidert beste terapeutene i landet, og er verdt turen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...