Gå til innhold

N-te tråd om PT-utdannelser (AFPT, AE, GoStudy..)


Klatt

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg kan jo komme med min mening ettersom jeg studerer med Active Education i skrivende stund, eller jeg ble sertifisert idag, så i prinsippet er jeg jo ikke elev lenger, men ja. :D

Jeg er veldig fornøyd med AE. Spesielt samarbeidet med NPTI. National personal training institute. Lærerne på NPTI er de beste lærerne jeg har vært borti. Synd det er få av de i Norge. Utrolig flinke og kunnskapsrike.

Jeg føler jeg har hatt stort utbytte av å være i Florida. Så klart, det finnes noen som er mest her for turen sin skyld, men det er mange som er seriøse, og vil noe med dette. Alt blir jo hva man gjør det til.

Ja, det har gått mye penger. Og ja, jeg dro for både å komme meg vekk fra Norge, men også like mye for utdanninga. Det har jo vært en del å finne på i fritiden, men vi har også hatt skole daglig. Jeg sitter igjen med mye kunnskap. Vi har hatt skriftlige eksamener, caser, pt-prakis m.mer. Kjenner andre som har tatt på NIH, og etter det jeg vet de har hatt som pensum, vet jeg at vi ikke har noe dårligere basiskunnskap enn de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...