Gå til innhold

ridebukselår


evamarie97

Anbefalte innlegg

det har seg slik at jeg har ridebukselår. har gjort det meste for å få de vekk. kjørte på med litt anoreksi etterfulgt med 2 timers styrketrening med fokus på ben og rumpe annenhver dag. de er der forsatt. jeg er 169 høy og veide for rundt 6 måneder siden 44 kilo (57 nå). det er lite fett på kroppen. men allikavel var de forbaskede putene der. har hørt noe om at det har med hormoner å gjøre. er 15 år gammel og har normalt hormon nivå (ifølge lege undersøkelse). så har noen en mirakel øvelse som dreper svampene som får bakdelen til å se ut som illuminati?

her er et bilde av hvordan det ser ut

141536-71d360f04f134a16475dc7ed103a29b3.jpg

post-33925-14440979003105_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

169 høy, 57 kg og 15 år? Jeg tviler sterkt på at du har noe som kommer i nærheten av "ridebukselår". Tror nok disse ridebukselårene dine er et produkt av fantasi og forvrengt selvbilde. De fleste kvinner ser ikke ut som superslanke catwalkmodeller, de fleste har naturlig litt "puter" her og der. :) Fokuser heller på å fortsette å være frisk fra anoreksiaen din, fremfor å fokusere på en liten ubetydelig fettansamling !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har seg slik at jeg har ridebukselår. har gjort det meste for å få de vekk. kjørte på med litt anoreksi etterfulgt med 2 timers styrketrening med fokus på ben og rumpe annenhver dag. de er der forsatt. jeg er 169 høy og veide for rundt 6 måneder siden 44 kilo (57 nå). det er lite fett på kroppen. men allikavel var de forbaskede putene der. har hørt noe om at det har med hormoner å gjøre. er 15 år gammel og har normalt hormon nivå (ifølge lege undersøkelse). så har noen en mirakel øvelse som dreper svampene som får bakdelen til å se ut som illuminati?

her er et bilde av hvordan det ser ut

141536-71d360f04f134a16475dc7ed103a29b3.jpg

Er dette deg ? Skummelt at du har hatt anoreksia bare pga litt hofter/lår, som er normalt for jenter å ha.

Finnes ingen mirakel øvelser dessverre, hardt arbeid over lengre tid er det som skal til. :) Tålmodighet er en nøkkel her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke akkurat unormalt at jenter gjerne blir litt bredere over hoftene i den alderen der. Og resten er godt oppsummert i de to andre postene her.

Etter det jeg vil anse som en litt i overkant usunn tankegang, så stenges derfor tråden med bakgrunn i dette:

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/spiseforstyrrelser-p%C3%A5-forumet-informasjon.9686/

-Mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...