Gå til innhold

For lite styrke ?


lone-90

Anbefalte innlegg

Et generelt råd: Jeg har tro på å løpe både kortere og lengre distanser enn hovedmålet. Løp noen halvmaraton, ikke for å "perse", men for å gjennomføre på ok måte. 10 km blir "lettere" med den erfaringen i beina. På samme måte: Konkurrer i noen 3 eller 5 km løp, meld deg på Sognsvann Rundt Medsols (hver onsdag gjennom sommeren) for eksempel (jeg kommer selv til å bruke dette som tempotrening i sommer) om Oslo ikke blir for langt unna (eventuelt finn lignende lavterskeltilbud der du bor; det er noe helt annet å bruke konkurranser som trening enn å trene alene). Å konkurrere i kortere distanser vil øke farten din i lengre distanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et generelt råd: Jeg har tro på å løpe både kortere og lengre distanser enn hovedmålet. Løp noen halvmaraton, ikke for å "perse", men for å gjennomføre på ok måte. 10 km blir "lettere" med den erfaringen i beina. På samme måte: Konkurrer i noen 3 eller 5 km løp, meld deg på Sognsvann Rundt Medsols (hver onsdag gjennom sommeren) for eksempel (jeg kommer selv til å bruke dette som tempotrening i sommer) om Oslo ikke blir for langt unna (eventuelt finn lignende lavterskeltilbud der du bor; det er noe helt annet å bruke konkurranser som trening enn å trene alene). Å konkurrere i kortere distanser vil øke farten din i lengre distanser.

Tusen takk for veldig gode råd :-) Er dessverre litt langt til Oslo herfra, og litt dårlig med løp her, men skal delta på løp i sommer er også et mål, aldri deltatt før, så blir spennende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...