Jump to content

lone-90

Members
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

  1. Haha, fy fader Tenkte over det først, men ikke alltid like lett å være sikker når en skriver på nett . Haha
  2. Tusen takk for veldig gode råd :-) Er dessverre litt langt til Oslo herfra, og litt dårlig med løp her, men skal delta på løp i sommer er også et mål, aldri deltatt før, så blir spennende :-)
  3. Tusen takk ^^ Blir veldig gøy å jobbe mot :-)
  4. Jeg har ombestemt meg med å trene mot 10km å en vakker dag klare det på 50min. Så må sette meg ned å dele opp det hovedmålet :-) Har du noen gode råd om hvordan jeg burde sette opp løpingen da? Tenkte å undersøke litt der jeg trener. Ellers så løper jeg etter programmet for økt hastighet generelt.. Takk for gode tips over :-) :-)
  5. Målet mitt er å bedre løpetiden min på 10km. Jeg må sette meg ned å dele opp målet, men hovedmålet er å en dag klare det på 50min. Jeg har bestemt meg for å jobbe mot det. Så nå jjobber jeg med å sette sammen program, så viss du har noen tanker så del de gjerne :-)
  6. Ja, sant det du skriver. Får sette meg ned og prøve å finne ut av det. Men elsker å løpe ute og følelsen av å ikke bli sliten og trett i bena. Samtidig liker jeg godt å trene tungt men er vanskelig å få til begge deler like godt som du skriver . Jeg er ganske ubesluttsom til tider å. Men får se hva det blir til. Men takk for at du tok deg tid til å svare :-)
  7. Fler enn meg som har sett denne dokumentarfilmen ? I såfall hvilke tanker sitter du igjen med ?
  8. Hmm. Tror nok jeg kommer til å endre målet mitt om maraton litt kanskje. Vingler mellom det og løpe 10km så fort som mulig. Så blir nok å bytte ut noen løpedager til rene styrkedager, med løping kanskje før / etter.
  9. Ja er det jeg jobber med :-) Vil.bare ikke få henge ræv på veien Men går nok fint
  10. Ja det skjønner jeg Hatt god framgang på det med styrke, men jeg har mål om å løpe maraton, så da kommer løpingen først, så jeg tenkte bare at det er kjedelig å miste de resultatene fordi jeg vil løpe maraton. Men jeg tenker jeg prøver å legge til / bytte ut øvelser mot mark og knebøy feks.
  11. Okei, takk for info
  12. casall sine løpebher er supre! ☺
  13. Jeg er på uke to i et løpe program for å forbedre løpeformen. Tidligere løpte jeg mest for jeg likte det, men nå vil jeg bli raskere og etterhvert delta på maraton. Før trente jeg mye styrke, med vekt på knebøy og mark. Trente mye to-splitt, så fullkropp og gikk over til fullkropp med vekt på rumpe. (trente da for å forme rumpen. Greia er bare at jeg føler jeg kommer til å miste det jeg har jobbet for om jeg følger dette programmet slavisk. For styrken der er sidewalk med strikk, step-up kv, kickerback med strikk. Løping er 4-5 økter i uken med 2-3 intervaller/terskeltrening og 2 rolige løpeturer. Tenkte å putte inn knebøy / mark i styrken, men vet ikke om det blir for mye bank for beina.. Men savner knebøy og div øvelser. Håper på noen har erfaringer å dele med meg ☺
  14. Så mange fristende oppskrifter Jeg pleier å lage med blåbær,bringebær pp, vanilje stevia dråper,lecithin og banan.
×
×
  • Create New...