Gå til innhold

Kampsport / MMA i Bergen/Askøy/Sotra


Danhyl91

Anbefalte innlegg

Siden det ikke er noe gruppe som tok for seg kampsport lagde jeg denne tråden her, men kanskje en gruppe for kampsport hadde vært fint. (Viss ikkje da bare var eg som ikkje klarte å finna den :p)

Jeg er nå til sommern ferdig utdannet og skal da flytte hjem igjen til mitt kjære Askøy og skal jobbe på Staminahot og i den forbindelse vil jeg satse litt mer seriøst på kampsport noe som jeg har drevet med siden jeg var ganske ung.Så da lurte jeg litt på om noen veit om eit bra MMA gym eller lignende i Bergen området som er for personer som vil satse og gå i konkurranser med tiden?

Har selv erfaring fra Karate og taekwondo som barn, men huske lite fra da :p Men i senere tid har jeg drevet med kickboksing, Hapkido og nå JuJitsu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er flere gode plasser å trene MMA og mer spesifikke kampsporter i Bergen. MMA har de blant annet på Fight&Fitness og Fitness First, kickboksing og boksing på Bergen Kampsportsenter, og den beste plassen (dette er min veldig subjektive mening) å trene BJJ og SW i Bergen er Bergen Grappling. :) På alle de nevnte klubbene trener både folk som konkurrerer og de som ikke gjør det. Mye MMA-konkurranser er det jo ikke, pga norsk lovverk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere gode plasser å trene MMA og mer spesifikke kampsporter i Bergen. MMA har de blant annet på Fight&Fitness og Fitness First, kickboksing og boksing på Bergen Kampsportsenter, og den beste plassen (dette er min veldig subjektive mening) å trene BJJ og SW i Bergen er Bergen Grappling. :) På alle de nevnte klubbene trener både folk som konkurrerer og de som ikke gjør det. Mye MMA-konkurranser er det jo ikke, pga norsk lovverk.

høres lovende ut ;) ska skjekka da litt ut ;) Nei eg e klar øve da, men må jobba litt meir me grunnlaget mitt før eg går i konk i utlandet så då e da fint å trena nokken ganga i veko før den tid kjem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme case som deg. Flytter hjem igjen til sommeren (til Sotra, He-He), og tenkte å begynne med kampsport. Drevet litt med grapling, krav-maga, kickboxing, karate, og litt MMA. Men veldig lavt nivå. Har søkt litt på nettet og sendt litt meldinger osv, jeg tror nok jeg kommer til å begynne på fight & fitness i bergen, eller Bergen Cagefighters. Førstnevnte tilbyr både kickboxing, mma og grapling. En fin kombinasjon for oss som ønsker å gå videre og konkurere litt i MMA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme case som deg. Flytter hjem igjen til sommeren (til Sotra, He-He), og tenkte å begynne med kampsport. Drevet litt med grapling, krav-maga, kickboxing, karate, og litt MMA. Men veldig lavt nivå. Har søkt litt på nettet og sendt litt meldinger osv, jeg tror nok jeg kommer til å begynne på fight & fitness i bergen, eller Bergen Cagefighters. Førstnevnte tilbyr både kickboxing, mma og grapling. En fin kombinasjon for oss som ønsker å gå videre og konkurere litt i MMA.

Ja da høres jo heilt konge ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...