Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Som det står ovenfor, dette er en tråd for jakt og fiske.

Dette er siden du kan dele tips og triks, diskutere våpen/fiskeutstyr, fortelle jeger/fisker-historier Osv.

Er du jeger? Ivrig fisker? Eller fisker du kun på sommeren for kosens skyld?

Interessant å se hvor mange av dere som er glade i dette.

Jeg for min del vil gjerne være mer aktiv enn det jeg er. Fisker som regel ett par ganger på sommeren, men skulle gjerne fisket året rundt. Har veldig lyst til å prøve fluefiske og alt det innebærer.

Det samme gjelder jakt. Har aldri prøvd før, men har veldig lyst til å prøve det, spesielt jakt på fugl.

Generelt sett har jeg lyst til å finne villmannen i meg, men kjenner få som faktisk gjør noe av dette.

Så hvordan er det med dere?

Er skogs-livet kun en drøm, eller snakker du flytende huggormsk?

Ba

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/29444-jakt-fiske-tr%C3%A5den/
Del på andre sider

Fortsetter under...

huggormen lever ikke så langt nord :)

liker godt å fiske, får prøve å legge ut bilder etterhvert som våren å sommeren kommer.

har prøvd jakt sånn smått, men det blir for mye styr for 3 jakthelger i året(tenker på våpenloven, oppbevaring og alt det der).

huggormen lever ikke så langt nord :)

liker godt å fiske, får prøve å legge ut bilder etterhvert som våren å sommeren kommer.

har prøvd jakt sånn smått, men det blir for mye styr for 3 jakthelger i året(tenker på våpenloven, oppbevaring og alt det der).

Hva slags fiske er det du driver med da? Flue? Vann, sjø, elv?

Annonse

Gjest MrWednesday
Det er funnet huggorm i Steigen... Just saying.

Og i Skjomen i Narvik. :)

OT: Jeg elsker å fiske, men det har aldri blitt noe mer enn en sporadisk hobby egentlig. Har så og si ingen å dra på turer med og det blir liksom aldri til at jeg drar alene. Vet heller ikke om så mange gode fiskeplasser at det frister så veldig. Lange turer for å kun få smådarriser er jo ikke så morsomt...

Det har også for meg stort sett bare blitt med noen få turer i løpet av sommerhalvåret, men jeg har både isbor og fiskeutstyr for isfiske så jeg er med på det også om noen inviterer. :)

Drømmer om en ukestur eller så på finnmarksvidda en gang...

Annonse

MrWednesday vi får lufte ideen her om en fisketur hvis det er folk som vil ;)

Bluecharm har veldig lyst til å skaffe fluestang en gang, men som du sier, når man først begynner så går det en del penger til det. Men det er mye bedre å bruke penger på det istedenfor fyll og fanteri. Det går også an å kombinere de to ;)

• 5 uker senere...
Gjest =xXx=

Var i deg aller første kullet som tok jegerprøven på 80-tallet, yup, gammel mann. Jaktet mye en periode, men så gikk rype estanden ned og jeg opplevde ikke å høste av naturens overskudd lengre. Fisker en del, men på langt nær så mye som jeg ønsker. Fisker etter alt, men fjellørret er det ypperste. F… som jeg fikk lyst til å fiske nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...