Gå til innhold

mye syk pga jobb. hjelp


LilleLotta92

Anbefalte innlegg

Syns det er vanskelig å opprettholde trening pga jobben min.

Den fører med seg så mye sykdom, jeg prøver å trene selv om jeg er syk i blant. Men infeksjoner, virus, omgangssyken har satt stopper for meg i 4 uker. Og føler nesten dårlig samvittighet for dette. Ja, tar kosttilskudd og spiser fisk nesten daglig. Sover 8-10 timer natta.

Hva kan jeg gjøre for å få drømmekroppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Første året er det verste... du må bare gjennom det... Når du har overlevd det, så gjør kobinasjonen med trening og kosthold deg friskere... Inntil det må du bare innfinne deg med at du jobber i verdens mest effektive bakterie/virusfabrikk :)

(ja jeg jobber også i barnehage.... og på småbarnsavdeling så kjenner historien din veldig godt....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de minste på meg og. Sitter nå med virusinfeksjon i halsen. For to uker siden var det omgangssyken. Uken før det en liten forkjølelse. Men en stund før det hadde jeg halsbetennelse, bihullbetennelse og sjelden virus bare barn får - på en gang. Så syns det begynner å bli nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er vanskelig å opprettholde trening pga jobben min.

Den fører med seg så mye sykdom, jeg prøver å trene selv om jeg er syk i blant. Men infeksjoner, virus, omgangssyken har satt stopper for meg i 4 uker. Og føler nesten dårlig samvittighet for dette. Ja, tar kosttilskudd og spiser fisk nesten daglig. Sover 8-10 timer natta.

Hva kan jeg gjøre for å få drømmekroppen?

Har ihvertfall bekjente som har hatt akkurat samme problem som deg, og det virker som om det nesten bare er sånn det blir når man jobber med barn.

Men som Lene sier kan det sikkert hjelpe mye å være nøye på å vaske hendene, kle seg skikkelig os.v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser veldig sunt, trener styrke annen hver dag i tillegg til aktiv jobb. Kler meg godt.

Kan alltids bli nøyere på håndvask. Spriter hender mellom alle bleieskift, før og etter mat, etter å ha tørket snørrete neser.

Får som oftest noe virus da.. i hvert fall gjør jeg det bra på jobb, så får drømmekroppen vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...