Gå til innhold

Dette er den type medieomtale av fitness som oppfordrer til sykdom!


Anbefalte innlegg

*kremt* Gilde *kremt*

Psh. Kun smågutta som har vært hjernedau nok til å kjøpe over nett. Eller, muligens også folk i distriktene der det er langt mellom hver levrandør/langer. Men om man har opplevd problemer med tilgang i byområder, da bør man bli litt flinkere til å få nesa opp av mobilen:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Psh. Kun smågutta som har vært hjernedau nok til å kjøpe over nett. Eller, muligens også folk i distriktene der det er langt mellom hver levrandør/langer. Men om man har opplevd problemer med tilgang i byområder, da bør man bli litt flinkere til å få nesa opp av mobilen:p

Jeg klarer bare ikke å la være :p

Når man kjøper ting som filtreres gjennom gamle støvsugerposer og sopes sammen på gulv fra kjellere og velger å injisere det i kroppen trodde jeg ikke det var hvorvidt man kjøpte det over internett eller IRL som bestemte om det var hjernedødt :D

Nja, kanskje ikke den ene saken spesifikt, men kanskje generelt den nye loven om at _bruk_ er blitt ulovlig i fjor.

Det tror jeg også. I motsetning til hva man av og til skulle tro når man leser diskusjoner om dopingbruk på nett, gjør faktisk det at noe blir ulovlig at en del mennesker revurderer valgene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier ikke noe om at det ene eller andre er mer idiotisk enn det andre, bare nevner at alt man gjør på nett legger spor etter seg. Skulle jeg bestilt noe som ikke var helt lovlig, så er nett den siste plassen jeg hadde lagt inn en bestilling.

Vet ikke hvordan de søppelmenneskene tenkte, men det er fullt mulig å gjøre det meste uten å legge igjen store spor for onkel stat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...