crave_it Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Heisann. Jeg har begynt å trene med en treningspartner, så vi har valgt å fokusere på supersets. Har noe spotting av og til, men vi er usikre på hvordan programmet vårt ser ut. Håper derfor på tilbakemeldinger: Dag 1: Armer, brystkasse, skuldre Sittende brystpress Omvendt pec dec Liggende skrå hantler Sidehev Flies Press over hodet Bicepscurl med stang Biceps med hammer strength Triceps Shrugs Dag 2: Rygg og mage Sittende roing i maskin Mage - midt (den der beina henger ned og man skal trekke beina opp) Nedtrekk Mage - sidene (i maskin, der man sitter og vrir seg til siden) Kroppshevinger Mage - midt (i maskin, der man sitter og drar seg frem) "Brystsvømming" (Ligger på på magen og trekke armene opp, frem, tilbake, ned) Sit ups mot hverandre, mens vi kaster en tung ball frem og tilbake Cable cross Sit ups, siden av magen. Dag 3: Leg day (Følgende med spotter) Knebøy Utfall Markløft (Resten kjøres som supersets) Lårcurls Utspark Ja/nei innside Ja/nei utside Hipthrust Hipthrust vekselsvis med ett og ett bein Donkeys tåhev innside - midt - utside Glut press Hver økt avsluttes med 10 minutters intervaller. Totaltid oppvarming, aktiv styrke, intervall, nedvarming og tøying: ca 1.5 - 2 timer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jibber Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Hm dette er gruppen for (olympisk) vektløfting, mulig moderator kan flytte tråden for deg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyret Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Du har mange jallaøvelser i programmet som ja/nei maskinen, situps, magemaskin.. Hvor lenge har du/dere trent fra før og hva tar dere i mark/benk/bøy? Aurelius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kl99 Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Jeg synes det ser greit ut, Med unntak av at f.eks har flies før skulderpress og lignende. Alltid ha de tyngste øvelsene først og småplukket til slutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Beindagen ser rett og slett for tung ut. Knebøy, utfall, markløft for så en haug av mindre øvelser. Jeg er av den oppfatning at det er bedre å heller kjøre en av baseløftene tungt enn å kombinere tre løft i samme økt. Ta feks bøy og utfall første uke, så markløft neste uke. Sett eventuelt markløft på ryggdagen. Aurelius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kl99 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Mja, går nok greit for en nybegynner. Men om mark skal på ryggdagen, bør bryst bli onsdag pg mark fredag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
crave_it Skrevet 13. april 2014 Forfatter Del Skrevet 13. april 2014 Hm dette er gruppen for (olympisk) vektløfting, mulig moderator kan flytte tråden for deg:) Oi, ja jeg ser det nå. Sender jeg mld til moderator da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.