Gå til innhold

Sårt håndledd etter fall


Steffen92

Anbefalte innlegg

Har ikke klart og finne ut av hva dette er, så jeg håper noen her har greie på hva som har skjedd.

Hadde et fall for 3 uker siden der jeg landet og tok imot med hendene, ble et ganske hardt smell på hardt underlag. Kunne bevege fingre og hender normalt etter, ble bare veldig sårt ved sirkelen på bilde nr 1.

[ATTACH]138529[/ATTACH]

Kan bevege hånden og fingre normalt, er bare denne tøyen som jeg merker at strekker der det gjør vondt/er sårt.

[ATTACH]138530[/ATTACH]

Har egentlig kunne trent helt som vanlig de siste tre ukene, har unngått ting som har gjort vondt (som i dette tilfellet bare har vært og legge press der på bildet)

Har gått på hendene, tatt pull ups, push ups, dips uten noe ubehag. Så føler ikke det skulle være noe grunn til bekymring, men spør her for sikkerhets skyld siden det fremdeles er ganske sårt.

post-16292-14440976092399_thumb.jpg

post-16292-14440976092924_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig vanskelig å si, men iom det "kun" er gått 3uker, og du kan gjøre alt annet smerte- og problemfritt av trening og det er verken noen hevelse, merker eller smerte annen enn når du provoserer det frem(?) så ville jeg sett det litt an etter noen uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...