Gå til innhold

Trening på ferie


Dea

Anbefalte innlegg

Bonjour! Om knappe 5 dager reiser jeg på ferie til Frankrike, og blir der i ca en uke (y)(y) Avslapping er en stor del av planen, men jeg kjenner meg seg såpass godt at jeg vet at jeg garantert kommer til å bli rastløst etterhvert :D

Der nede har jeg ikke tilgang på treningssenter, så det kommer til å bli av typen typisk hjemmetrening, med så å si ingen ekstra vekter (kan sikkert være kreativ å fylle en bøtte med vann noen ganger osv).

Lurer derfor på om det er noen vet om noen bra sider/linker hvor man kan finne inspo til effektive hjemmetreningsprogram? :) Gjerne litt crossfit-lignende, men alle mulige forslag er ønsket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med

Kan og lastes ned som app på telefonen. (For å gjøre det hardere, kan man med fordel kutte ut pausene mellom hver øvelse)

Personlig liker jeg best å jogge eller sykle tidlig om morgenen når jeg er på ferie. Liker å se meg rundt i området og oppdage nye plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med
Kan og lastes ned som app på telefonen. (For å gjøre det hardere, kan man med fordel kutte ut pausene mellom hver øvelse)

Personlig liker jeg best å jogge eller sykle tidlig om morgenen når jeg er på ferie. Liker å se meg rundt i området og oppdage nye plasser.

Den var smart! Skal definitivt teste ut den, tusen takk :)

Har vært i det området titalls ganger før, så er ikke så mye "nytt" å se, hehe. Men absolutt et godt forslag, takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetau og strikk er alltid liggende i bagasjen min. Dessverre så pleier jeg aldri å gidde å finne tid. Alt for mye jeg skal være med på når jeg først er i utlandet, enten jeg har vært der før eller ei.

Hjemmetrening - fitnessbloggen.no

Hoppetau var ikke dumt.. Kan godt hende at vi har et tau liggende der. Takk for tips og link! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo også benytte deg av tabata-protokollen til div kroppsøvelser:

armhevinger, gående utfall, jumping jacks, thrusters, mountain climbers, speed squats, spentshopp.

Evt så har du denne:

https://www.marklauren.com/apps.html

Har lasta ned boka med tanke på å trene hjemme når jeg er på ferie og når jeg snart går ut i full permisjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest QueenWinther

Da jeg var i Italia i fjor fant jeg meg en benk - der kan man kjøre stepups, jumpsquats (ikke riktig navn, men at du hopper opp og lander i en knebøy?), bulgarske utfall, pushups og dips uten ekstra vekter. Du kan også ta gående utfall (svir ofte, bare du går langt nok), hoppetauintervaller, burpees, planke, dype knebøy med hopp ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan leke litt med kreativiteten og prøve deg på noe slik?

Har et par veninner jeg trener i slikt.. lite utstyr, men tungt og morro ;)

Rått!! Sånn streetworkout og calisthenics-trening er noe av det kuleste jeg vet om. Har prøvd litt forskjellig på verandaen, er fortsatt litt for svak til å meste mange av øvelsene, men morro å prøve og å leke seg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...