Gå til innhold

Fitnessbloggen - eneste stedet det er FLERE brukere på lørdags kveld :D

Anbefalte innlegg

Gjest Jester
Her er det Kong Arthur.. så skal jeg sjekke ut Game of thrones.. ingen alko, intet snop.. kun pepsi max.. men koser meg glugg ihjel likevel :D Det beste er å være i kanonform til å stikke på harrytur og trene i morra, og ikke sløse med dagene frem til sommern for så å se på vomma i juni og sutre :D

Damn, da blir du nok sittende hele natta, Game of Thrones er råbra!

Fortsetter under...

Føler meg gammel når jeg går fra trening og sier "nei jeg er for sliten til å gå ut" til de litt eldre folkene der når de spør... Gikk hjem og la meg, våknet nå, spiste mat og nå legger jeg meg igjen. Finner ingenting på tv!!!!!!! :p

Ingen ting på TV? Vi har snart 100.000 forumposter jo. Bare å lese

Jeg liker å gå ut. Men jeg blir så flau når jeg kommer på hvor flaut det sikkert er for alle (edru) som ser meg..jeg klarer jo ikke stå rett i taxikøen en gang:eek:. Så jeg prøver å ikke gjøre slikt så ofte. Det kan jo hende jeg faktisk skal møte folk igjen. Dessuten har jeg hørt rykter om at å drikke alkohol påvirker ting og tang..som gjør det vanskelig for meg å følge min diett:p

Dessuten lever vi på budsjett ei lita stund. Og jeg har en tendens til å bruke litt for mye penger hvis jeg er på byen.

19 år, alle vennene mine er ute, å her sitter jeg å ser på amerikansk fotball på TV'n, nydusjet etter treningsøkten isted.. MYE bedre enn å dra ut på fylla å ødelegge hele søndagen! :p:D

Annonse

Overraskende mange som sitter her på FB på en lørdagskveld :)

Selv sitter jeg ombord på en båt uti nordsjøen :) Så FB er fint tidsfordriv hver natt for min del :D

Hadde det ikke vært lettere å bare kjøpe en romaskin? :p

Imponerende å se at folk enda er våkne!

Med tanke på at jeg enda er på juleferie hjemme på Mo, så er det ikke så mye å bedrive lørdagskveldene med.

Kunne jo alltids dratt ut, men sitter heller å ser på bilder av guttene her inne enn å dra ut å se på guttene på byen her som er alt for fulle og kommer med den ene ekkle sjekkereplikken etter den andre!

Gjest Kenneth Vassli
Imponerende å se at folk enda er våkne!

Med tanke på at jeg enda er på juleferie hjemme på Mo, så er det ikke så mye å bedrive lørdagskveldene med.

Kunne jo alltids dratt ut, men sitter heller å ser på bilder av guttene her inne enn å dra ut å se på guttene på byen her som er alt for fulle og kommer med den ene ekkle sjekkereplikken etter den andre!

Ikke feil at folk er våkne enda, iallefall ikke med tanke på at jeg da har selkap på nattevakten min :)

Må si det er veldig "fornuftig" av deg å droppe å dra ut på byen, å i stedet sitte her inne å se på bilder :p

Ikke feil at folk er våkne enda, iallefall ikke med tanke på at jeg da har selkap på nattevakten min :)

Må si det er veldig "fornuftig" av deg å droppe å dra ut på byen, å i stedet sitte her inne å se på bilder :p

Hehe! Føler meg litt stalker, men mannfolkutvalget i denne byen er elendig! De få som har muskler har og tonnevis med selvbruning, dypere utringning enn det jeg har og er generelt ekkle.

Annonse

Gjest Kenneth Vassli
Hehe! Føler meg litt stalker, men mannfolkutvalget i denne byen er elendig! De få som har muskler har og tonnevis med selvbruning, dypere utringning enn det jeg har og er generelt ekkle.

er det ikke sånn det skal være da :) ? hehehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...