Gå til innhold

Weightless bukser?


an-nas

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er riktig sted å spørre, men liker å tro at det er en del jenter her som har Weightless bukser/tights

Hvor lang tid tok leveringa? Jeg har bestilt mine 28.mars, det var en fredag så de burde blitt levert denne uken her men har jo ikke fått noe i posten :/, ikke noe svar på mail når jeg sender et spørsmål om levering. Er det vanlig at det tar så lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bestilte mine 1. april, og har ikke fått de enda. Da jeg sendte mail etter 7 dager og lurte på hvor lang tid det tok, fikk jeg etter 2 dager et standardsvar: "Leveringstid er 1-4 dager" osv.

Jeg lurte på hvor lang tid det tok med mine bukser.... Det er nok til å pisse meg av litt altså, de får jammen meg svare skikkelig på kundehenvendelser, spesielt når det ikke går an å ringe til dem. Vi får håpe de kommer snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Jeg bestilte mine 1. april, og har ikke fått de enda. Da jeg sendte mail etter 7 dager og lurte på hvor lang tid det tok, fikk jeg etter 2 dager et standardsvar: "Leveringstid er 1-4 dager" osv.

Jeg lurte på hvor lang tid det tok med mine bukser.... Det er nok til å pisse meg av litt altså, de får jammen meg svare skikkelig på kundehenvendelser, spesielt når det ikke går an å ringe til dem. Vi får håpe de kommer snart!

De buksene dukket aldri opp. Mistenker at de sender bare til kjente folk som har fine rumper. Æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du betalt for dem, an-nas?

Idag fikk jeg purring på fakturaen som jeg ikke har betalt fordi jeg ikke har fått noen bukse. Helt i orden det selvfølgelig, men hvis ikke det skjer noe før utløpsdatoen her, så blir det litt dumt. Jeg har sendt mail til Weightless og sagt at jeg forventer at de sender en ny bukse, hvis ikke vil jeg heve kjøpet. Og så sendte jeg melding til firmaet som har ansvaret for purring og oppfølging av pengekrav, og spurte hva jeg skulle gjøre hvis buksene faktisk ikke kommer, fordi jeg ikke er interessert i å betale for noe jeg ikke får.

Har også hørt at de sletter dårlige tilbakemeldinger på Facebook, samt at de er dårlige til å svare på mail. Jeg er IKKE imponert. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått svar på mail med en gang jeg har sendt. Selvom det var sent søndags natt... Og jeg betalte først og fikk buksen med en gang etter betaling. Det kan jo være dere ikke har fått de pga dere ikke har betalt først? Eller? Hvis dere ikke har det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du betalt for dem, an-nas?

Idag fikk jeg purring på fakturaen som jeg ikke har betalt fordi jeg ikke har fått noen bukse. Helt i orden det selvfølgelig, men hvis ikke det skjer noe før utløpsdatoen her, så blir det litt dumt. Jeg har sendt mail til Weightless og sagt at jeg forventer at de sender en ny bukse, hvis ikke vil jeg heve kjøpet. Og så sendte jeg melding til firmaet som har ansvaret for purring og oppfølging av pengekrav, og spurte hva jeg skulle gjøre hvis buksene faktisk ikke kommer, fordi jeg ikke er interessert i å betale for noe jeg ikke får.

Har også hørt at de sletter dårlige tilbakemeldinger på Facebook, samt at de er dårlige til å svare på mail. Jeg er IKKE imponert. :huh:

Huff, så dårlig det der. Jeg har selvfølgelig ikke betalt. Ringte til klarna og sendte samtidig en sint mail til weightless og det tok lang tid før de svarte. Fakturaen ble slettet. Selvfølgelig skal man ikke betale for noe man ikke har fått. Tror ikke du skal betale noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått svar på mail med en gang jeg har sendt. Selvom det var sent søndags natt... Og jeg betalte først og fikk buksen med en gang etter betaling. Det kan jo være dere ikke har fått de pga dere ikke har betalt først? Eller? Hvis dere ikke har det?

Tenkte det samme, kanskje de vil ha penger først. Men hvorfor i all verden har de faktura ordning og helt gebyrfritt til og med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått svar på mail med en gang jeg har sendt. Selvom det var sent søndags natt... Og jeg betalte først og fikk buksen med en gang etter betaling. Det kan jo være dere ikke har fått de pga dere ikke har betalt først? Eller? Hvis dere ikke har det?

De sender faktura når du har bestilt buksen, med betalingsfrist på 14 dager. Og så sender de buksen med en gang. Ergo trenger man ikke å betale før de sender den. Det har de gjort med min også, sendt 2 april, men jeg har ikke fått noen bukse, så da forventer jeg at de ordner opp i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, pleier de å ha så dårlig service?

Jeg har kjøpt bukse derfra tre ganger, og fått buksene i posten senest to dager etter. Men jeg har riktignok alltid betalt med nettbank idet jeg har bestilt, så det er kanskje derfor. Uansett, teit at de ikke følger opp alle ordre like bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min teori er at pågangen har blitt så stor de siste månedene at de ikke klarer å følge opp. Jeg fikk forøvrig svar på mailen min om at kjøpet var hevet. De kunne tydeligvis ikke skaffe en ny bukse. Tror ikke jeg kommer til å bestille derfra igjen, selv om det jo kan hende at jeg var uheldig denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...