Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet
  "Stig Ingebrigtsen skrev:
Jeg lager maten jeg skal ha med meg på jobb om morgenen før jeg drar hjemmefra. Ellers så lager jeg alt når det skal spises. Har 4 måltid for dagen så da er det ikke så komplisert.

Så du er ikke typen som meg som begynner å gå rimelig lei av å stå på kjøkkenet x ganger om dagen altså :p

Skrevet
  "Stig Ingebrigtsen skrev:
Nah, selv etter 20 år så er jeg like glad i å lage (og spise) mat.

Heldig! Bor forsåvidt i ett lite hus på 80 kvm, og kjøkkenet er lite! Det tar nok mye "motivasjon"

Annonse

Skrevet

Om eg er heldig, så veit eg kva mitt neste måltid er. Alt lengre fram enn det er ukjent. Lagar aldri meir mat enn det som blir konsumert i påfølgjande måltid.

Skrevet

Jeg pleide å foodpreppe 3-4 dager i forveien. Koker opp masse brunris, steker opp 4 pakker svinebiff, noe grønnsaker og porsjonerer alt i matbokser. Så står det i kjøleskapet :)

Tør ikke å foodpreppe for mer enn 3 dager dog, 4 er litt "stretching it" for min del :p

Skrevet

Den tiden jeg hadde god fryseplass, laget jeg lunsjen for hele uken på søndag:

Kjøtt/kylling, poteter, brokkoli, gulrot og kokosmelk.

La det i fryseren og tok frem hver boks kvelden før og satt den i kjøleskapet.

Even an idiot could do it. :lol:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...