sombraro Skrevet 4. april 2014 Skrevet 4. april 2014 Tjena! Når dere Mealprepper, hvor langt fram prepper dere? Hvor lenge er maten holdbar i disse boksene i kjøleskapet? (Kylling, ris, karbodeig, søtpotet, grønnsaker, fisk). Siter
Stig Ingebrigtsen Skrevet 4. april 2014 Skrevet 4. april 2014 Jeg lager maten jeg skal ha med meg på jobb om morgenen før jeg drar hjemmefra. Ellers så lager jeg alt når det skal spises. Har 4 måltid for dagen så da er det ikke så komplisert. Siter
sombraro Skrevet 4. april 2014 Forfatter Skrevet 4. april 2014 "Stig Ingebrigtsen skrev: Jeg lager maten jeg skal ha med meg på jobb om morgenen før jeg drar hjemmefra. Ellers så lager jeg alt når det skal spises. Har 4 måltid for dagen så da er det ikke så komplisert. Så du er ikke typen som meg som begynner å gå rimelig lei av å stå på kjøkkenet x ganger om dagen altså Siter
Stig Ingebrigtsen Skrevet 4. april 2014 Skrevet 4. april 2014 "sombraro skrev: Så du er ikke typen som meg som begynner å gå rimelig lei av å stå på kjøkkenet x ganger om dagen altså Nah, selv etter 20 år så er jeg like glad i å lage (og spise) mat. Aurelius og Dwarniel 2 Siter
sombraro Skrevet 4. april 2014 Forfatter Skrevet 4. april 2014 "Stig Ingebrigtsen skrev: Nah, selv etter 20 år så er jeg like glad i å lage (og spise) mat. Heldig! Bor forsåvidt i ett lite hus på 80 kvm, og kjøkkenet er lite! Det tar nok mye "motivasjon" Siter
Stephanie F Skrevet 4. april 2014 Skrevet 4. april 2014 Holder seg lenge, mine er spiselige etter 1 uke i kjøleskap og enda lenger i fryser. Siter
Stig Ingebrigtsen Skrevet 4. april 2014 Skrevet 4. april 2014 "sombraro skrev: Heldig! Bor forsåvidt i ett lite hus på 80 kvm, og kjøkkenet er lite! Det tar nok mye "motivasjon" Ja stort kjøkken gjør ting mye bedre. Bor selv på 60 kvm så jeg kjenner følelsen Lindabjo 1 Siter
Zeph Skrevet 4. april 2014 Skrevet 4. april 2014 Om eg er heldig, så veit eg kva mitt neste måltid er. Alt lengre fram enn det er ukjent. Lagar aldri meir mat enn det som blir konsumert i påfølgjande måltid. Siter
sombraro Skrevet 4. april 2014 Forfatter Skrevet 4. april 2014 "Stephanie F skrev: Holder seg lenge, mine er spiselige etter 1 uke i kjøleskap og enda lenger i fryser. Kjører du Kylling/kjøtt Ris/potet og grønt? =) Siter
Ojive Skrevet 4. april 2014 Skrevet 4. april 2014 Jeg pleide å foodpreppe 3-4 dager i forveien. Koker opp masse brunris, steker opp 4 pakker svinebiff, noe grønnsaker og porsjonerer alt i matbokser. Så står det i kjøleskapet Tør ikke å foodpreppe for mer enn 3 dager dog, 4 er litt "stretching it" for min del Siter
Stephanie F Skrevet 4. april 2014 Skrevet 4. april 2014 Ikke "sombraro skrev: Kjører du Kylling/kjøtt Ris/potet og grønt? =) poteter men tror det skal gå fint! Biff i fryseren er jeg derimot skeptisk til. Siter
SamGold Skrevet 5. april 2014 Skrevet 5. april 2014 Den tiden jeg hadde god fryseplass, laget jeg lunsjen for hele uken på søndag: Kjøtt/kylling, poteter, brokkoli, gulrot og kokosmelk. La det i fryseren og tok frem hver boks kvelden før og satt den i kjøleskapet. Even an idiot could do it. Stephanie F 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.