Gå til innhold

Bruk av belte


Splae

Anbefalte innlegg

Jenter: Kjøp dere et smalere belte, f.eks. dette fra Best Belts. Det er én tomme mindre bredt enn de vanlige beltene på fire tommer. Beltene fra Best Belts er allerede "inngått", så du slipper å måtte myke opp dritstivt belte. De tar hull etter målene dine, perfect fit (y)

Wææ TAKK (kjøpe neste gang jeg har penger...) :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg har prøvd litt forskjellige, og synest Schiek sitt er det beste. Enkelte av dei andre eg prøvde gjekk rett og slett ikkje. Det eine var laga på ein måte at eg fekk spissane på den bucklefestestangtingen inn i magen. Det gjorde rett og slett vondt å bruke det. :p

Har du treningssenter med litt utvalg, eller som har belter slengande rundt, så er det greit å teste litt.

Best Belts rosa belte: :cat:

Mangla berre Hello Kitty-logo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

130306-999-Lr_1.jpg

Da er det visst et neinei-belte jeg har handlet. Men er likevel veldig fornøyd med det :) (Har aldri prøvd andre belter så jeg har ikke noe å sammenligne med.)

Jeg har også dette beltet. Det fordi jeg ikke fikk på meg det andre uten at det gnagde noe helt hindes på de nederste ribbena! Men burde jeg slutte med det montro? Å heller kjøpe ett fra statene som er smalere hele veien? Hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...