Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg kan fint veie alt fra 2-3 kg i forskjell på treningsdager og ikke treningsdager, og rundt +-1-2 kg fra morgen til kveld, men det sagt, så vil det ikke forklare 13 kg.

Kan også lett "legge på meg" 2-3 kg etter et solid måltid, men som du sier; 13 kg? Ikke sjanse!

Fortsetter under...

Altså,hvis du kjenner det på klærne litteranne aå er det nok ikke 13 kilo fettmasse men noe fett og vann i tillegg til muskler har du nok gått opp.

Jeg vet at det fint går an å bygge muskler og gå opp i vekt evt stå still på vekta og begeve seg nedover i cm.

Kanskje bare se litt på inntak vs aktivitetsnivå over et par uker så ser du jo om du har spist mer enn du forbenner. :)

Ang å øke i vekt fra morgen til kveld er jo faktisk veldig vanlig da så å påstå at ikke engang 0,5 er vesentlig er bare tøys. Å gå opp 2-3 kilo fra morran til kvelden er jo normalt.:)

Vei deg på morgenen uten klær og etter dobesøk:)

Altså,hvis du kjenner det på klærne litteranne aå er det nok ikke 3 kilo fettmasse men noe fett og vann i tillegg til muskler har du nok gått opp.

Jeg vet at det fint går an å bygge muskler og gå opp i vekt evt stå still på vekta og begeve seg nedover i cm.

Kanskje bare se litt på inntak vs aktivitetsnivå over et par uker så ser du jo om du har spist mer enn du forbenner. :)

Ang å øke i vekt fra morgen til kveld er jo faktisk veldig vanlig da så å påstå at ikke engang 0,5 er vesentlig er bare tøys. Å gå opp 2-3 kilo fra morran til kvelden er jo normalt.:)

Vei deg på morgenen uten klær og etter dobesøk:)

Her er det snakk om 13 kg :p Det er ganske betydelig.

Annonse

Haha,nei altså jeg mente de 13 kiloene først i innlegget. Deretter kommenterte jeg dette med forskjell fra morgen til kveld i vekt forskjell som jeg mente var 2-3 kilo. Retta på det nå. Kanskje vi skal komme tilbake til poenget igjen?;)

Jupp,men uansett så kunne jeg tenkt meg bilder jeg ,hvis trådstarter vil komme med det for litt av poenget mitt her er at det faktisk ikke trenger å være så ille. Jeg har sett flere legge på seg en ti kilo give or take og se helt like ut bare bedre..ergo de har trent men de har lagt på seg i den forstand. Det er derfor styrketrening er så skummelt for jenter fordi de friker helt ut når de går opp i vekt.

Også tror jeg det som sagt kan være lurt å ta denne veiingen en dag du har vært på do,nylig stått opp og etter en uke med sunn spising,bra trening og god søvn(y).

En uke med dårlig søvn-dårlig mat-lite trening og helga med for mye sjokolade= + 5 kg:dry: SOM er borte igjen etter et par dager eller noe....

Bare et forslag:).

Jeg kommer nok til å tenke litt mer over hva og hvor mye jeg spiser fremover. I og med at klærne fortsatt passer så stresser jeg ikke så mye med det, men syntes det var veldig rart da jeg så at jeg veide så mye, noe jeg ikke hadde forventet. Jeg får bare fortsette og trene, så jevner det seg sikkert ut etter en stund hvis jeg følger litt mer med på kosthold :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...