Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er så utrolig trøtt for tiden og kunne tenkt meg litt tips og erfaringer til hva som kan hjelpe på ekstra futt i skrotten:)

Var du sjekket for jernmangel?

Eg får meire energi når eg legg til kondisjonstrening.

Fortsetter under...

Jeg har ingen mangler,ingenting galt med verken blodtrykk,kolesterol,ingen fare for diabetes,ingen allergier ,ingen vitaminmangel og resten av det som går an å testes hos legen var også ok. Jeg har gjort disse prøvene to ganger siste året. Legen er like sjokkert hver gang over hvor frisk jeg er. Noe som gjør det ekstremt vanskelig å vite hva det kan være. Men nå har jeg mulig ME og dette er jo roten til det meste da i så fall.

Men jeg prøver å kutte ned på koffein og jeg skal også se på kostholdet med min veileder. Jeg kan adde at jeg faktisk tar d vitamin tilskudd i alle månder med R da selv om jeg i hovedsak ikke har mangler der men;) Vitamin b 12 mangler er jo anemi og det har jeg ikke:)

Jo men b 12 mangel over tid kan jo føre til lav blodprosent og ofte har man anemi ved b 12 mangel. Men nå er jo b 12 mangler også nesten utryddet i Norge. Men ja,jeg har utelukket alt slikt,så lenge legene har gjort testene rett:p

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...