Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det vil jo være avhengig av muskelmasse, fett% og din egen trivsel.

Og ikkje minst basert på kva som er viktig for deg. Skal du stille i ein vektklasse, havne på normal BMI eller skal naboen og kolegaer synes at vekta di er normal? 10kg muskelmasse til eller ifrå vil utgjere mykje både estetisk og vektmessig.

Normalvekt er igrunn ganske irelevant, det einaste det betyr er at det er mange som har den vekta. Det seier ikkje noko om vekta er hensiktsmessig eller estetisk sett bra, men om det vanleg å ha det vektforholdet.

Vel, jeg skal se trent ut, men ikke ha en "bolekropp". Er nå på 70 kg og vet ikke om jeg bør gå opp noe særlig. Folk sier jeg ser nokså kraftig ut. Er, som sagt, over gjennomsnittet veltrent, uten at jeg er noen muskelbunt. Med en nokså beskjeden høyde som jeg har skal det jo ikke så mye til for å se smårund ut. Jeg vil dog heller være litt kraftig enn tynn, ha en kropp jeg kan trives med. :-)

Annonse

Vel, jeg skal se trent ut, men ikke ha en "bolekropp". Er nå på 70 kg og vet ikke om jeg bør gå opp noe særlig. Folk sier jeg ser nokså kraftig ut.

Som alltid: Ein kan ikkje høre på alle sine meininger. Det er viktig å bestemme seg for kven si meining som betyr noko. Mest hensiktsmesssig er det å høre på dei som har innsikt, folk som er viktige i livet ditt eller dei som forstår målene dine.

Det som betyr noko er jo om du oppnår det du ønsker estetisk/praktisk med din vekt/fysikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...