Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag har jeg hatt en skikkelig dritt dag. Spist veldig lite mat denne helga (nei det var ikke bevisst, men tida har bare gått til å gjøre andre ting). Igår dro jeg ut på fest og ble full med en gang med en tom mage + at jeg er en person som omtrent ikke tåler noen ting:p så når jeg stod opp i dag var det bare MAT MAT MAT!!! da ble det både skolebolle, en pølse i brød og lasagne og småspising av snop. Heldigvis dro jeg opp på senteret og løp i 60 minutter + intervaller etterpå. Følte meg ganske kvikk utover dagen idag, så nå får jeg nok en veldig god natt med søvn! gleder meg:)

Frokost: Havregraut

Lunsj: entrecote og søtpotet

Middag: fiskegrateng

Kvelds med jenta: cottage cheese med syltetøy

Kvelds seinare: 2 rugsprø med egg og kaviar

Så har eg månadens snopehelg ( fyrste helga i kvar mnd) så har i dag ete ei americansk cookie, eit par yoghurtnøtter, pepsimax og eit par tørka mangobiter :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...