Gå til innhold

bulking tips


Pri-nz

Anbefalte innlegg

Er ganske tynn gutt som har lyst til å gå opp i vekt, og da må jeg bulke opp. Er ikke særlig god til å lage mat, men har lyst til å prøve ut tipsene deres. Saken er at jeg må få i meg masse kcal.. men hva slags mat kan jeg spise?

any tips til frokost, lunsj og kveldsmat? og evt matpakke til skolen? Noen som har bulket opp, som vil gjerne dele litt med meg?

Tar gjerne i mot alt dere sier :)

- tynn gutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Verdens beste bulkeshake: masse Hmelk' date=' 2bananer, proteinpulver (vanilje helst), Oboypulver, en stor dæsj med peanøttsmør. Får bare vann i munnen av å tenke på det :love:[/quote']

Vann i munn her også :love:

Havregrøt med smør, h-melk, rosiner og honning, en stor skål blir lett 1000 kcals. Supert til frokost, undervurdert som kveldsmat. Laks er kaloritett og næringsrikt. En fløteskvett her og der gir god smak og ekstra kalorier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...