Gå til innhold

Blir luktende TåFis av skoa


Fribbern

Anbefalte innlegg

Etter noen harde økter og mye svetting, så er det ikke bare treningkærene som lukter svette. jeg svetter jo også på bena:hungover: . Men den lukten passer ikke like bra inn på gym`en. Noen som har tips? kjører skoa i vaskemaskinen noen ganger, men er litt stress og gjøre det flere ganger i uka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skotørker er løsningen, jeg har en sånn som jeg bruker på jobben. Den jeg har kan settes på timer (1, 3, 6 timer) http://supersport.no/blogg/tag/skotorker/

jeg svetter også lett på føttene og går i sko 12 timer i strekk på jobb. Sokkene er selvfølgelig gjennomvåte/gjennfuktige når jeg er ferdig for dagen og skoa er også "våte" innvendig. Det som funker veldig bra på lukt er å blåse varm luft nedi helt til dem er tørre igjen. Bakteriene tåler ikke varmen og den tørre lufta så de greier ikke å overleve . Jeg vasker aldri skoene og de lukter ikke mer enn andre sine sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tøys.

p_minicrew_black_lg.jpg

Bruker de for å unngå gnagsår. Gjerne i vanlige joggesko også.

Bambussokker er nok litt verre.

Jeg bruker ulike varianter av disse sokkene og er fornøyd. Skoene lukter litt dårlig etter en stund for min del da jeg ikke svetter mye på beina.

Pluss jeg slipper å være kald på føttene de dagene jeg ikke kjører bein. Win-win.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøys.

p_minicrew_black_lg.jpg

Bruker de for å unngå gnagsår. Gjerne i vanlige joggesko også.

Bambussokker er nok litt verre.

Har et slikt par, men synes ikke det er noe behagelig og trene med. Sokken kryper liksom inn mellom tærne og gnager. Da er det mye diggere og trene uten sokker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...