Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lurer på hvorfor folk alltid skal ha bryst/biceps og ikke bryst/triceps

Godt spørsmål :)

Som jeg skrev i en tråd rett neden for denne så vet jeg ikke hva som er best å trenes sammen.

Jeg har alltid fått ferdig prog i fanget, men nå prøver jeg meg på å skrive selv for en gang skyld. :)

Annonse

Man bruker mye triceps i bryst øvelser. Så for meg er det naturlig å trene det sammen. Samme gjelder med rygg og biceps.

Har du lagt inn baseøvelsene i programmet ditt? Du kan jo legge ut programmet du har laget. Skal du trene 5 dager i strekk? eller skal du ha en hviledag midt i uka?

Jeg liker å trene sånn :)

De fleste vil ha bedre nytte av, og langt bedre resultater av et treningsprogram som er sammensatt av noen som kan det, og som er vist å fungere. Grunn #1 til at folk slutter å trene er nettopp mangel på resultater.

En nybegynner (eller så langt du ikke er råsterk og løfter alt) får best effekt av å trene 3-4 ganger i uken, og da er et ordentlig fullkroppsprogram bedre tilpasset :)

Man bruker mye triceps i bryst øvelser. Så for meg er det naturlig å trene det sammen. Samme gjelder med rygg og biceps.

Har du lagt inn baseøvelsene i programmet ditt? Du kan jo legge ut programmet du har laget. Skal du trene 5 dager i strekk? eller skal du ha en hviledag midt i uka?

Okei takk da vet jeg iallfall det. Da får jeg gjøre om litt.

Nei så langt har jeg ikke kommet har bare skrevet opp ben/rompe enda, skulle hatt litt help til resten av prog som sakt er det eksen som har skrevet prog for meg i noen år, men ikke nå lenger.

De fleste vil ha bedre nytte av, og langt bedre resultater av et treningsprogram som er sammensatt av noen som kan det, og som er vist å fungere. Grunn #1 til at folk slutter å trene er nettopp mangel på resultater.

En nybegynner (eller så langt du ikke er råsterk og løfter alt) får best effekt av å trene 3-4 ganger i uken, og da er et ordentlig fullkroppsprogram bedre tilpasset :)

Har hatt fullkropps prog før, å fikk dårlig resultater :/ etter splitt prog har jeg sett resultater så det er vel noe av grunnen.

Har hatt fullkropps prog før, å fikk dårlig resultater :/ etter splitt prog har jeg sett resultater så det er vel noe av grunnen.

Helt fair det, men da er jeg nysgjerrig på hvilke øvelser du hadde i fullkroppsprogrammet, og hvilke du har med i ditt nye program :)

Helt fair det, men da er jeg nysgjerrig på hvilke øvelser du hadde i fullkroppsprogrammet, og hvilke du har med i ditt nye program :)

Det husker jeg nok dessverre ikke nå i å med at det er er par år siden. Men det er alltid PT eller noe som har skrevet for meg, men så fort en kroppsbygger skrev for meg funka det å det var spilt.

Jeg er ikke inn i dette, jeg bare trener det jeg får beskjed om jeg, å maten er jo ikke noe problem. Så sorry ikke helt inn i dette enda, derfor jeg spør å spør. kanskje dumt av meg å ikke ha skrevet prog selv fra starten av.

Annonse

Det eg gjorde i hine hårde dagar.

Dag 1: Bøy tung, benk medium, ein ryggøvelse lett + disco.

Dag 2: Mark tung, bøy middels + benkvariant lett + disco.

Dag 3: Benk tung, mark middels + bøy lett + disco.

Dag 4: Bøy lett, benk lett, mark lett + disco.

Eg pleide å gløyme disco.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...