Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet
  "daho skrev:
Jeg lurer på hvorfor folk alltid skal ha bryst/biceps og ikke bryst/triceps

Godt spørsmål :)

Som jeg skrev i en tråd rett neden for denne så vet jeg ikke hva som er best å trenes sammen.

Jeg har alltid fått ferdig prog i fanget, men nå prøver jeg meg på å skrive selv for en gang skyld. :)

Annonse

Skrevet

Man bruker mye triceps i bryst øvelser. Så for meg er det naturlig å trene det sammen. Samme gjelder med rygg og biceps.

Har du lagt inn baseøvelsene i programmet ditt? Du kan jo legge ut programmet du har laget. Skal du trene 5 dager i strekk? eller skal du ha en hviledag midt i uka?

Skrevet
  "CerezaK skrev:
Jeg liker å trene sånn :)

De fleste vil ha bedre nytte av, og langt bedre resultater av et treningsprogram som er sammensatt av noen som kan det, og som er vist å fungere. Grunn #1 til at folk slutter å trene er nettopp mangel på resultater.

En nybegynner (eller så langt du ikke er råsterk og løfter alt) får best effekt av å trene 3-4 ganger i uken, og da er et ordentlig fullkroppsprogram bedre tilpasset :)

Skrevet
  "daho skrev:
Man bruker mye triceps i bryst øvelser. Så for meg er det naturlig å trene det sammen. Samme gjelder med rygg og biceps.

Har du lagt inn baseøvelsene i programmet ditt? Du kan jo legge ut programmet du har laget. Skal du trene 5 dager i strekk? eller skal du ha en hviledag midt i uka?

Okei takk da vet jeg iallfall det. Da får jeg gjøre om litt.

Nei så langt har jeg ikke kommet har bare skrevet opp ben/rompe enda, skulle hatt litt help til resten av prog som sakt er det eksen som har skrevet prog for meg i noen år, men ikke nå lenger.

Skrevet
  "Afterall skrev:
De fleste vil ha bedre nytte av, og langt bedre resultater av et treningsprogram som er sammensatt av noen som kan det, og som er vist å fungere. Grunn #1 til at folk slutter å trene er nettopp mangel på resultater.

En nybegynner (eller så langt du ikke er råsterk og løfter alt) får best effekt av å trene 3-4 ganger i uken, og da er et ordentlig fullkroppsprogram bedre tilpasset :)

Har hatt fullkropps prog før, å fikk dårlig resultater :/ etter splitt prog har jeg sett resultater så det er vel noe av grunnen.

Skrevet
  "CerezaK skrev:
Har hatt fullkropps prog før, å fikk dårlig resultater :/ etter splitt prog har jeg sett resultater så det er vel noe av grunnen.

Helt fair det, men da er jeg nysgjerrig på hvilke øvelser du hadde i fullkroppsprogrammet, og hvilke du har med i ditt nye program :)

Skrevet
  "Afterall skrev:
Helt fair det, men da er jeg nysgjerrig på hvilke øvelser du hadde i fullkroppsprogrammet, og hvilke du har med i ditt nye program :)

Det husker jeg nok dessverre ikke nå i å med at det er er par år siden. Men det er alltid PT eller noe som har skrevet for meg, men så fort en kroppsbygger skrev for meg funka det å det var spilt.

Jeg er ikke inn i dette, jeg bare trener det jeg får beskjed om jeg, å maten er jo ikke noe problem. Så sorry ikke helt inn i dette enda, derfor jeg spør å spør. kanskje dumt av meg å ikke ha skrevet prog selv fra starten av.

Annonse

Skrevet

Det eg gjorde i hine hårde dagar.

Dag 1: Bøy tung, benk medium, ein ryggøvelse lett + disco.

Dag 2: Mark tung, bøy middels + benkvariant lett + disco.

Dag 3: Benk tung, mark middels + bøy lett + disco.

Dag 4: Bøy lett, benk lett, mark lett + disco.

Eg pleide å gløyme disco.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...