Gå til innhold

Anbefalte innlegg

lite fett er ingen problem for meg,da jeg ikke er særlig glad i det, karbs derimot...hehe.. tenkte mer 100g mager vaniljekesam i ny og ne da,ikke en boks hver dag. Men siden advarslene er så tydelige,og dere er flere som skriver det både her inne og på andre forum,så kansje jeg skal prøve å komponere meg en annen diett med samme prinsipp,bare ikke så bastant,som jeg kan ha i bakhand.... skal jaggu sette meg ned å lage en reservemat plan sånn i tilfelle det blir for hardt å gå psmf. Men sta som jeg er,så mååå jeg prøve iallefall en uke for å se :p

Du gjør jo selvfølgelig nøyaktig hva du vil, men jeg forstår ikke poenget med å opprette en tråd der du spør om hjelp til noe, for så å overse tilbakemeldingene du får..

Anyways, lykke til:)

Fortsetter under...

Vet du hva jeg vil anbefale?

Lag deg to normale og to ''psfm'' aktige måltider til dagen. Halvt om halvt. Du vil få i deg nok proteiner og senke kaloriinntaket - samt kroppen får litt av det meste.

Jeg overser ikke tilbakemeldingene jeg får,jeg tar dem til etteretning, setter pris på hver eneste en,og har nå laget meg en ny diettplan,som er litt slik som Lena skriver her,en kombo av psfm og vanli mat, er litt " løsere" på fett og karbohydrater uten å øke kaloriinntaket for mye,og heller ikke senke protein mengden noe særlig. Har diskutert saken med mannen også,og han innrømte at han ikke var så innmarig begeistret for at jeg hadde satt meg selv på en så streng diett,og ble veldig glad for at jeg har gått over til en mer tilnermet "normal" diett.

Så tusen takk for hjelp og tilbakemeldinger, er så sta at jeg trenger en lite tupp i bakenden innimellom for å se ting litt klarere :p

Skal me se.. Her er den jeg har funnet fram til så langt iallefall,så få vi se om noe må forandres etterhvert :

frokost : 2 kokte egg /salat/knekkebrød med magert pålegg eller eggerøre

lunsj : 200g kylling med salat/ 100g mager vailjekesam med blåbær og appelsin eller 2 knekkebrød med magert pålegg

Middag : det jeg føler for,men kun en potet,en ss ris ol. + 50% av talerkenen med grønnsaker eller salat

kvelds: samme valgene som lunsj og frokost med variasjoner av svin og hjort.

drikke : cola zero,vann og grønn te.

dette er omtrent den samme som jeg hadde sist,men da tok jeg ikke hensyn til å få i meg mye protein ,og minst mulig fett og karbs,så har forandra noe.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...