Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er 170 cm høy, og veier ca. 100 kg. Jeg har en del muskelmasse, og ca 25% fett.

Jeg har gått lei av å trene uten mål og mening, og har nå lyst til å begynne med en idrett slik at jeg har noe spesifikt å trene mot.

Hvis noen har tips til idretter som kan passe for meg blir jeg takknemlig.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/2642-hvilken-idrett-passer-for-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har trent jijitsu også, og det er en veldig fin og morsom sport - men for styrke og intensitet ville jeg nok valgt judo. Bjj er også veldig bra, men siden det stort sett bare er bakkekamp er ikke vekt/høyde noen fordel. Den største fordelen med judo, slik jeg ser det, er at det er mindre fare for ømme ledd etter noen ekle bendinger :)

For styrke kan jeg være enig ja, i ju jitsu går det på teknikk stort sett, men intensiteten er opp til hver enkelt egentlig:) har ikke prøvd judo ennå, kanskje jeg burde ta turen dit en gang også? uansett så vil jeg råde trådstarter til å prøve ut forskjellige ting, og rett og slett finne ut selv hva som motiverer han :) jeg var selv innom både håndball og fotball, og diverse andre aktiviteter, før jeg fant ut at ju jitsu passet for meg. Og nå skal jeg trene mer styrke i tillegg er planen. :)

• 4 uker senere...
Jeg er 170 cm høy, og veier ca. 100 kg. Jeg har en del muskelmasse, og ca 25% fett.

Jeg har gått lei av å trene uten mål og mening, og har nå lyst til å begynne med en idrett slik at jeg har noe spesifikt å trene mot.

Hvis noen har tips til idretter som kan passe for meg blir jeg takknemlig.

Om du er i Oslo så ta turen innom Frontline Academy i Bogstadveien. Der trener de submission wrestling, brazilian jiu jitsu, thai boxing og MMA.

Veldig utfordrende trening, og kjempemorro!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...