Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I morgen har jeg 4-års dag med min kjære, og vi vil gjerne ut og spise et sted her i Oslo for å feire. Vi er ivrige fans av bl.a. Tabibito og Arte Pazza, men skulle gjerne ha likt å prøve noe nytt!

Har noen forslag? :) Digg mat og helst med bordservering(y)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26102-romlemantisk-middag-i-oslo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Har hørt mye bra om ''Oro'' i Oslo - selv er den beste restauranten jeg har spist på der den som ligger på vei opp til Rica hotell holmenkollen - husker ikke helt navnet, men skikkelig sånn hytteaktig utseende, fantastisk utsikt over byen og nydelig mat:)

Lena: Holmenkollen restaurant?

haha, jeg må jo være totalt hull i hodet.. Ja, var såklart den jeg mente:-)

De har ikke så mye å velge i - men om dere drar dit anbefaler jeg virkelig å prøve lam med potetmos de har :) fantastisk!

Oro er som nevnt bra, stattholdergården er fenomenal på service, bagatelle er jo alltids awesome(venninne som rocker koldten der borte), maaemo(du kommer neppe til å få bord på så kort varsel), festningen har jeg og hørt mye bra om i det siste, har en homie på kjøkkenet der, passer kanskje bedre enn bagatelle hvis lommeboka ikke er supersize, baggis må du nok spare opp til.

Hva slags budsjett har du?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...