Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er 20 år, 167 cm, veier mellom 55-58 kg(tror jeg) I det siste har jeg trent mye styrke, spiser veldig sunt og føler jeg gjør alt rett. Likevel blir jeg større, i dag passet ikke ene buksen som passet meg før, den var bare for stor over rumpa vel og merke, mens den var passe som før i livet - betyr det at jeg har lagt på meg fett?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/25736-hva-skjer-med-kroppen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du seie i det siste, kor lenge er det? Muskla vege meir enn feitt, og det er fullt normalt å krympa sjølv om vekta ikkje går nedover. Eg kan ikkje sei at eg føle meg feit, men er lika høg som deg og veger 74kg. At du et sunt gir oss for lite informasjon. Prøv å ver litt meir spesifik, gjerne kom med formbilde (sammenligning om du har) og matinntak. På denna måten er det mykje lettare å gi deg råd:)

Annonse

Når du seie i det siste, kor lenge er det? Muskla vege meir enn feitt, og det er fullt normalt å krympa sjølv om vekta ikkje går nedover. Eg kan ikkje sei at eg føle meg feit, men er lika høg som deg og veger 74kg. At du et sunt gir oss for lite informasjon. Prøv å ver litt meir spesifik, gjerne kom med formbilde (sammenligning om du har) og matinntak. På denna måten er det mykje lettare å gi deg råd:)

Ble kanskje litt feil å skrive i det siste. Trener hver dag, av og til bare 6 dager. Ønsker ikke å legge ut formbilder :p

Ble kanskje litt feil å skrive i det siste. Trener hver dag, av og til bare 6 dager. Ønsker ikke å legge ut formbilder :p

Du står heilt fritt til det sjøl selfølgelig. Er loggbok noko du kan ta opp til vurdering? Hugs, kvalitet foran kvantitet. Er det struktur i treninga di? Innhold av baseøvelsar?

Du står heilt fritt til det sjøl selfølgelig. Er loggbok noko du kan ta opp til vurdering? Hugs, kvalitet foran kvantitet. Er det struktur i treninga di? Innhold av baseøvelsar?

Nei, for er egentlig ikke det dette innlegget handler om :) Ja, jeg trener styrke 4 dager pr/uke, kondisjon 2-3. Inneholder baseøvelser.

Nei, for er egentlig ikke det dette innlegget handler om :) Ja, jeg trener styrke 4 dager pr/uke, kondisjon 2-3. Inneholder baseøvelser.

Da får du eit enkelt svar fra meg. At du blir større skyldast ikkje styrketreningen (sett vekk fra sprettrumpa), men eit kalorioverskudd.

Da får du eit enkelt svar fra meg. At du blir større skyldast ikkje styrketreningen (sett vekk fra sprettrumpa), men eit kalorioverskudd.

Det vet jeg, men så skriver jeg jo at den eneste plassen jeg har blitt større er over rumpa(i og med at buksa ikke passa der, men passa i livet;))

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...