Gå til innhold

Restylane


AuroraMarie

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer sterkt å ta restylane i leppene, og lurer på om det er noen inne her som har erfaring med dette? Ser man ut som en and etterpå pga hevelse e.l, eventuelt hvor lenge er det hevelse?

Jeg er også bare 17 år, men blir 18 nå i desember. Er det en streng 18-års grense, eller går det greit siden det bare en snakk om en måned?

Noen anbefalinger av klinikker i Bergen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vurderer sterkt å ta restylane i leppene, og lurer på om det er noen inne her som har erfaring med dette? Ser man ut som en and etterpå pga hevelse e.l, eventuelt hvor lenge er det hevelse?

Jeg er også bare 17 år, men blir 18 nå i desember. Er det en streng 18-års grense, eller går det greit siden det bare en snakk om en måned?

Noen anbefalinger av klinikker i Bergen? :)

Lurer på det samme selv. Vet du noe om pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok de fleste er strenge med aldersgrenser på slikr ting, ellers blir de nok til å få kroken på døra ganske fort. Det er nok ikke lov til å gjøre slile kosmiske behandlinger på mindreårige, rett og slett fordi de ofte ikke er ansvarlige nok til å forstå konsekvensen av diverse ingrep. Selv om restylan er et såkalt "ufarlig lite" inngrep, er de fortsatt nødt til å følge statens lovbestemmelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer sterkt å ta restylane i leppene, og lurer på om det er noen inne her som har erfaring med dette? Ser man ut som en and etterpå pga hevelse e.l, eventuelt hvor lenge er det hevelse?

Jeg er også bare 17 år, men blir 18 nå i desember. Er det en streng 18-års grense, eller går det greit siden det bare en snakk om en måned?

Noen anbefalinger av klinikker i Bergen? :)

Angående aldersgrense vet jeg ikke. Jeg tok hos Aleris i Trondheim for litt over ett år siden og ble veldig fornøyd :) Husker ikke hvor lenge jeg hadde hevelse, men husker den var verst de tre første dagene i allefall. Jeg så ut som jeg hadde skikkelig trutmunn de første dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er tråden fra da jeg tok, er ett bilde av leppene på side tre, da var det bare noen dager etter jeg tok, litt blåmerker på leppene. Har ganske fyldig underleppe fra før av så valgte å fylle i mest i overleppa, tok forøvrig ikke så veldig mye :)

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/noen-her-som-har-f%C3%A5tt-restylane-i-leppene-f%C3%B8r-ble-dere-forn%C3%B8yd.9796/page-3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar! Litt bekymret for hevelsen, vil ikke at folk skal tro jeg har overdrevet heller.. Blir nok veldig lite i første omgang i hvert fall. :)

Jeg vet at det er lov (i følge loven) å foreta kosmetiske behandlinger på personer over 16 (så lenge det er ikke er permanent), men vet også at de fleste (alle?) klinikker velger å ha 18 års grense.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Ser det er en gammel tråd, men vil bare si at jeg en venninne av meg har fått "ødelagt" utseende sitt av en useriøs sykepleier.

Kan ikke nevne klinikk, men sånn at dere er advart. Gjør research først før dere legger dere under sprøyta.

Heldigvis er ikke restylane permanent og den kan omgjøres ved å spøyte inn anti-stoff, men dere er herved advart.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...