Gå til innhold

fitness restaurant i Noreg?


CauseEffect

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du ikke har noe imot steking i olje: Den kinaresturanten i sentrum (Oslo) har buffet der man selv tar rå stykker av biff, kylling, alt av grønnsaker og tilbehør, ris.. vi hadde julebord med gymmet der i fjor. :)

Hehe, nei eg har ikkje noko i mot det :) det var ikkje det at eg hadde tenkt å gå ut å ete på ein, var berre at eg såg ein videosnutt i går om ein kroppsbyggjar og kona hans som dreiv ein fitness restaurant i New York, så lurte eg berre på om det fantes noko liknande her i Noreg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tviler på at det er et stort nok marked for en fitness restaurant i Norge. Når man henger på fitnessbloggen så føler man sikkert miljøet er stort, men fitnessfolk er vel en marginal subkultur.

... tja. Ser for meg mange potensielle kunder. Hvor sykt blir det ikke å sjekke inn, instagramme og snappe fra en FITNESSPLASS HERREGUD samfunnet må jo bare omfavne deg og akseptere deg med en gang hvis du gjør noe sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... tja. Ser for meg mange potensielle kunder. Hvor sykt blir det ikke å sjekke inn, instagramme og snappe fra en FITNESSPLASS HERREGUD samfunnet må jo bare omfavne deg og akseptere deg med en gang hvis du gjør noe sånt

Vet egentlig Ola og Kari Nordmann hva fitness i det hele tatt er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...