Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I går og i dag har jeg hatt temmelig vondt helt nederst på skinnleggen, rett over ankelen. Det kan minne om samme smerte som når man har slått borti noe, men det er ingen hevelse eller blåmerke der. Det gjør vondt når jeg går, men trente bein på morgenen i dag og det var ikke noe problem, bortsett fra liggende beincurl.

Noen som har en formening om hva dette kan være/skyldes?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/25133-smerte-nederst-p%C3%A5-skinnleggen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres jo unektelig ut som beinhinnebetennelse. Driver du noe som helst utholdenhetstrening?

Jeg går ca en time om dagen, relativt greit tempo, men ikke noe jogging eller annen form for tullete langdistanseløping.

smerter pga sko eller underlag pga gåtur!?

Massasje og ibux gel!

Takk, takk.

Har tenktlitt på det også, men har nye joggesko med demping og underlaget er variert; grus, asfalt og tre.

Det er liksom ingenting som skulle tilsi noe slikt.

Annonse

Takk, takk.

Har tenktlitt på det også, men har nye joggesko med demping og underlaget er variert; grus, asfalt og tre.

Det er liksom ingenting som skulle tilsi noe slikt.

Selv om skoa er nye og veldig bra, så er det av å til at beina ikke klarer å tilpasse seg med en gang! Har vært ute for samme selv, selv med Kayano sko til 2000,-

Prøv å tøye fotbladet også!

Pleier ikke være noe alvorlig, men latterlig irri når det holder på

Selv om skoa er nye og veldig bra, så er det av å til at beina ikke klarer å tilpasse seg med en gang! Har vært ute for samme selv, selv med Kayano sko til 2000,-

Prøv å tøye fotbladet også!

Pleier ikke være noe alvorlig, men latterlig irri når det holder på

Skal forsøke det!

Har tenkt til å se det an til over helg før jeg evt snakker med lege.

Kan du markere på et bilde hvor det sitter?

sånn ca her

post-4009-14440958892732_thumb.jpg

Om du har en ball i baseball-størrelse kan du prøve å kjøre den opp langs tibialis anterior. Det kan være litt vanskelig å få nok trykk med bare fingrene, men hvis du har ballen liggende på gulvet og legger hele vekta di over ballen rundt omkring på muskelen kan det hende du finner noen vonde punkt. Jeg kjenner det selv akkurat der du har ringet rundt hvis jeg trykker litt lenger opp på muskelen med ball. Ikke noe særlig med hendene.

Selv ikke om du går inn "på baksiden" av benet på innsiden av skinnleggen?

har trykket og gnidd meg rundt. kjenner ikke noe. det er når jeg går eller trekker foten opp mot leggen, som når man strekker ut bak på leggen.

kan være en mild strekk eller noe som har kommet litt i klem

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...