Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er du glad i styrketrening med egen kroppsvekt?

Team Physix - Zero Gravity

og

Optimal-Trening

har i felleskap invitert disse atletene fra Barstarzz til vårt kompetanse senter på Bislett. Ikke mist denne anledningen til å oppleve calisthenics i verdensklasse:) Påmelding og betalingsinfo pr [email protected]

Fortsetter under...

Tittet på de videoene inne på nettsiden til Teamphysix. Wow! Tre punkter som kan beskrive det jeg så:

1. Rått!

2. Så sykt vanskelig ut!

3. Ser ut som det er veldig gøy! :D

Tusen takk for det :D

Jeg som grunnlegger av Team Physix har drevet på med dette i 1år, konkurrert i 2 verdens cuper og holder 1 verdens rekord!

Team Physix har 3 utøvere innenfor verdens eliten og dette har vi jobba stein hardt med på 1 år

Alt er mulig! Ta en titt på vår youtube side og facebook side og vi kommer til å si ifra når vi har workshops (kurs)

http://www.youtube.com/user/TheTeamPhysix

https://www.facebook.com/TeamPhysix?ref=hl

Det krever ikke så mye hvis man for riktig opplæring og har riktig innstilling!

Annonse

:o kødder du!? Den verdensrekorden var imponerende.

Gratulerer med alle bra resultater! Skjønner dere har jobbet hardt.

Hmm, tviler på at det ikke krever mye :p

Hva er prisen på en slik workshop?

Tusen takk :) Ok, det krever litt men mindre enn det man tror faktisk :)

Man må være villig til å virkelig utfordre kroppen sin så kan jeg love deg at mye bra ting kan skje,

ting som man aldri trodde var mulig.

Priser og alt info om workshops legger vi ut på vår facebook side! Så om du vil så kan du gjerne trykk like på den for å følge oss! Så kan jeg legge deg til på workshop siden vår også.

Del gjerne siden videre :)

:o kødder du!? Den verdensrekorden var imponerende.

Gratulerer med alle bra resultater! Skjønner dere har jobbet hardt.

Hmm, tviler på at det ikke krever mye :p

Hva er prisen på en slik workshop?

Denne workshopen 16-17 November koster 800kr per pers for 1 en dag

Da kommer en av de beste lagene vi verden å holder workshop i Norge for første gang som vi har invitert!

Dette blir jo da på Optimal Trening

Team Physix - Zero Gravity

og

Optimal-Trening

har i felleskap invitert disse atletene fra Barstarzz til vårt kompetanse senter på Bislett. Ikke mist denne anledningen til å oppleve calisthenics i verdensklasse:) Påmelding og betalingsinfo pr [email protected]

Fett! Hva kreves av grunnlag for å få noe utav dette?

Jeg dreiv med vekter, mma og thai før jeg begynte med dette! Da jeg først begynnte så sleit jeg skikkelig med å kunne bruke egenvekt fordi hadde drevet minimalt med pull ups, dips osv. Må nesten bare begynne på 1 så kommer resten av seg selv. Vi er tilgjenglig for å hjelpe til eller trene sammen med oss om noen skulle trenge det! På siden vi har vi nybegynner programer og legger nye tutorial som kan hjelpe dere finne veien frem til en helt ny trenings verden.

http://www.youtube.com/user/TheTeamPhysix

https://www.facebook.com/TeamPhysix?ref=hl

Jeg har egentlig trent mye med egenvekt; men lite calisthenics. Jeg har fulgt Barstarzz og diverse en stund; og det frister enormt; men var litt usikker på om jeg har godt nok grunnlag for å få mye utav workshopen :)

Jeg har egentlig trent mye med egenvekt; men lite calisthenics. Jeg har fulgt Barstarzz og diverse en stund; og det frister enormt; men var litt usikker på om jeg har godt nok grunnlag for å få mye utav workshopen :)

Workshopen er for nybegynnere! Så der lærer man alt fra scratch og de som kommer ditt, tar med seg utrolig mye kunnskap hjem igjen. Vi i Team Physix har også egene workshop men nå har vi tenkt å gjøre det spesielt og invitere gode venner fra Barstarzz til å holde workshop med oss! Som sagt jeg anbefaler alle som vil trene calisthenics og er litt ny å usikker til å være med på slike workshops

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...