Gå til innhold

Anatomi, sykdomslære og fysiologi selges!


asianface

Anbefalte innlegg

Anatomi, fysiologi og sykdomslære bøker selges billig!

1. utgave Sykdomslære indremedisin, kirurgi og anestesi - slitt, men leselig 50 kr!

Gray's Anatomy av Susan Standring - 500 kr (over 50 % rabatt av ordinær pris) som ny - 2 sider med markeringer ellers helt ny

Menneskekroppen arbeidsbok - 50 kr - ubrukt maks 2 sider brukt

Lyle Mcdonald - Rapid Fat loss - 100 kr

UPDATE! Menneskets fysiologi selges som ny for 400 kr

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44265221&editAd=true

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal bare skyte inn at Olav Sand (forfatter av Menneskekroppen anatomi og fysiologi) er dritflink, og læreboka der er kjempebra.

Kan si det da han er "kollokviesjef" for gruppa mi. Boka har veldig bra illustrasjoner og man kommer bra til poenget.

Den er ikke pensumbok, men de aller fleste bruker den da den er "bedre" enn pensumboka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Skal bare skyte inn at Olav Sand (forfatter av Menneskekroppen anatomi og fysiologi) er dritflink, og læreboka der er kjempebra.

Kan si det da han er "kollokviesjef" for gruppa mi. Boka har veldig bra illustrasjoner og man kommer bra til poenget.

Den er ikke pensumbok, men de aller fleste bruker den da den er "bedre" enn pensumboka.

Det kan bekreftes, så lange man tar utgangspunkt i at kunnskapsnivået er lavt hos studenten. Da er gjerne de engelske bøkene, som eksempelvis Guyton&Hall alt for tunge å sette i gang med. De fleste jeg studerer med brukte Sand sin bok når vi hadde fysiologi tidlig i studiet, inkludert meg selv. I ettertid finner jeg den imidlertid alt for grunnleggende, og liker Guyton&Hall MYE bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan bekreftes, så lange man tar utgangspunkt i at kunnskapsnivået er lavt hos studenten. Da er gjerne de engelske bøkene, som eksempelvis Guyton&Hall alt for tunge å sette i gang med. De fleste jeg studerer med brukte Sand sin bok når vi hadde fysiologi tidlig i studiet, inkludert meg selv. I ettertid finner jeg den imidlertid alt for grunnleggende, og liker Guyton&Hall MYE bedre.

Enig.

Hos oss så er det Brooker Biology. Helt grei bok, det. Men fysiologipensum er omtrent samme nivå som Sand sin bok, bare mer knotete forklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...