Gå til innhold

Ned i vekt på 3 dager


BadWolf

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen her på forumet som har erfaring med å miste vannvekt? Skal gå konkuranse til helgen og trenger å gå ned 3 kg i vekt for å nå min vektklasse. Erfaringer, tips og lenker mottas med stor takk :)

Innveiing er samme dag ( lørdag ) , er på ca 88 kg og trenger å være < 86 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på om det er noen her på forumet som har erfaring med å miste vannvekt? Skal gå konkuranse til helgen og trenger å gå ned 3 kg i vekt for å nå min vektklasse. Erfaringer, tips og lenker mottas med stor takk :)

Innveiing er samme dag ( lørdag ) , er på ca 88 kg og trenger å være < 86 kg.

Hold deg til ren mat og lite karbs fra i dag til onsdag. Spis kun kylling og salat fra torsdag. 3 kg er veldig lite, så en tur i badstu( evt et varmt bad og ingen drikke fra midnatt til selve innveiingen) så burde de 3 kiloene være borte :)

Mannen min dropper opp til 5-6 kilo på den måten før innveiing. så 3 kg er piece of cake ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg til ren mat og lite karbs fra i dag til onsdag. Spis kun kylling og salat fra torsdag. 3 kg er veldig lite, så en tur i badstu( evt et varmt bad og ingen drikke fra midnatt til selve innveiingen) så burde de 3 kiloene være borte :)

Mannen min dropper opp til 5-6 kilo på den måten før innveiing. så 3 kg er piece of cake ;)

Problemet har faktisk vært at all info jeg finner er for å miste mellom 5 - 10 kg i vekt. Som er totalt unødvendig for min del.

Setter pris på tipset !:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet har faktisk vært at all info jeg finner er for å miste mellom 5 - 10 kg i vekt. Som er totalt unødvendig for min del.

Setter pris på tipset !:D

Da holder det nok med ingen mat eller drikke dagen før selve innveiingen. Samme dagen så sjekker du om det er greit, om det er litt igjen så brenner du det med badstu/varmt bad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...