Gå til innhold

Bra splitt?


LifeGoesOn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt!!

Hva tenker du om mark og bøyen på søndag foresten? Burde jeg legge de inn i de andre øktene så det kun blir 4 økter, eller kjøre den på søndagen?

Føler selv at det hadde blitt best å kjørt bøy og mark på søndagen, fordi det da er greit å fokusere kun på å bruke energi på begge øvelsene. Blir jo dønn sliten om man skal ha andre støtteøvelser i tillgeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger jo ikke å gå inn for å sette nye personlige rekorder den dagen heller, hva med f.eks 5x10@50% av 1RM? Inspirert av 5/3/1 BBB, det er nok volum til at du blir sliten, men ikke så tungt at du tømmer deg helt. Bøy går jo mer på forside og mark på bakside, og du lever jo bare en gang, og bare de vanskelige tingene er verdt å gjøre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt!!

Hva tenker du om mark og bøyen på søndag foresten? Burde jeg legge de inn i de andre øktene så det kun blir 4 økter, eller kjøre den på søndagen?

Føler selv at det hadde blitt best å kjørt bøy og mark på søndagen, fordi det da er greit å fokusere kun på å bruke energi på begge øvelsene. Blir jo dønn sliten om man skal ha andre støtteøvelser i tillgeg.

Tiltaler det DEG? I så fall, bare køl på. Program skal skreddersys for deg, ikke omvendt. Når du føler at yes, this is me, sånn vil jeg ha det, så har du truffet blink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...