Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest QueenWinther
Skrevet

Tror alle appene oppdateres for å passe med iOS7 - jeg har hvertfall fått mulighet til å oppdatere 10 apper siden i går kveld.

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar
Skrevet

Ganske uvandt med det nye designet. Jeg liker den faktoren at det er noe nytt på telefonen, at den er som ny! Men jeg liker det enn så lenge! Elsker bakgrunnene, og det mer enklere designet.

Skrevet
  "wombat skrev:
Jeg elsker alt utenom det F*=")()"&#(/#!? de har gjort med kalenderen.

:D

Også funker ikke de appene jeg har fått oppdateringer på etter jeg oppdaterte? Anyone else?

Utseendemessig? Ser ikke de store forandringene ellers.

Fikk ios 7 i går kveld. Veldig fornøyd så langt! :D

Skrevet
  "ErikH skrev:
Utseendemessig? Ser ikke de store forandringene ellers.

Fikk ios 7 i går kveld. Veldig fornøyd så langt! :D

Ja, utseendemessig. Nå må man liksom bla nedover klokkeslettene for å vise det man skal en dag, før var det liksom.. rett der.. Om du skjønner? :p Sykt irriterende, men er vel en vanesak :)

Annonse

Skrevet
  "wombat skrev:
Ja, utseendemessig. Nå må man liksom bla nedover klokkeslettene for å vise det man skal en dag, før var det liksom.. rett der.. Om du skjønner? :p Sykt irriterende, men er vel en vanesak :)

Trykk på måneden (sept) i venstre hjørne så vises hele måneden!

Annonse

Skrevet
  "Chiara skrev:
noen som kan forklare hvordan jeg kan skifte sanger osv UTEN å måtte "logge" inn?hverken den menyen nede eller dobbelklikk gir meg "lov"..

Logge inn hvor? På min bare trykker på pilene? :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...